April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۰۶۲
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
0
تجهیزات پزشکی  شرکت تکسان طب ارائه و فروش خدمات تمامی لوازم پزشکی و درمانی در درمانگاها، بیمارستانها، حتی منازل وسایل همچون دستکش، الکل طبی، الکل ضد عفونی کننده سطوح، ژل زد عفونی کننده دست و ماسک که امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا برای تمامی منازل ضرورت دارد.

تجهیزات پزشکی  شرکت تکسان طب ارائه و فروش خدمات تمامی لوازم پزشکی و درمانی در درمانگاها، بیمارستانها، حتی منازل وسایل همچون دستکش، الکل طبی، الکل ضد عفونی کننده سطوح، ژل زد عفونی کننده دست و ماسک که امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا برای تمامی منازل ضرورت دارد.

شرکت تکسان طب با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تجهیزات پزشکی توانسته با تولید محصول باکیفیت خود رضایت مشتریان گرامی را جلب نماید.

معرفی سایت تجهیزات پزشکی

انواع محصولات  شرکت تجهیزات پزشکی تکسان طب:

ماسک و تاریخچه ی آن: ماسک برای اولین بار در قرن 19 دهم پزشکان برای جلوگیری از مبتلا نشدن از ویروس و باکتری ها در حین عمل جراحی استفاده شده و در نظریه دیگه ای از کریستوس لیتری میگوید که ماسک پزشکی در سال 1910 در چین برای جلوگیری از انتشار طاعون در کشور استفاده و به یک نوعی بعد از گذراندن این بیماری در جامعه رواج پیدا کرد.

با پیشرفت علم و رفته رفته با صنعتی شدن کشورها الخصوص در آسیای شرقی چین، ژاپن، هنگ کنگ کره جنوبی و... در مراسمات استفاده از ماسک یه جورای فرهنگ این کشورها شده بود، امروزه در دنیای ما که خودمون هم شاهدش هستیم، حضور و انتشار ویروس کرونا  در سراسر دنیا شیوع پیدا کرده و متاسفانه جان مردمان زیادی رو به خطر انداخته، کشور ها برای جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس استفاده از ماسک در محل عموم را اجباری کرده،

با توجه به همه گیر شدن این ویروس ماسک و وسایل بهداشتی در تمام کشورها کمیاب شد به خاطر همین کشورها سرمایه و بودجه ای برای تاسیس شرکت و کارگاه جهت تولید ماسک در نظر گرفتن، شرکت تجهیزات پزشکی الخصوص تولید انواع ماسک، شرکت های مطرح ابارتند از شرکت اسیلور اینترنشنال فرانسه،شرکت بوستون ایالت متحد آمریکا و باکستر ایالت متحده آمریکا، سه شرکت برنده سرشناس در تولید تجهیزات پزشکی هستند.

ماسک های تکسان طب:

 ماسک پارچه ای شرکت تکسان طب سه لایه بوده و ازجنس نانو ساخته شده تا برای مشتریان عزیز مشکلی در تنفس آنها ایجاد ننماید ماسک های تکسان طب دو نوع بچگانه و بزرگسال با استفاده از کش های نرم و استاندارد به کار رفته.

 ماسک فیلتر دار مدل ِ اِن 95 دارای استاندارد آمریکا هست که پرفروش ترین و پر استفاده ترین ماسک در بیمارستان و محل های عموم، نه تنها در کشور ما بلکه در تمام کشورها از جمله آمریکا و اروپا به دلیل شیوع بیماری کرونا شده.

 فیلتر این ماسک معمولا در میان لایه های ماسک قرار دارد اما متاسفانه فروش این ماسک بدون فیلتر در داروخانه های کشور رواج پیدا کرده، شرکت تکسان طب با 10 سال تجربه در این زمینه، با  تضمین کیفیت کالای خود به مشتریان، کالای خود را عرضه می نماید.

تاریخچه دستکش: استفاده انسانها از دست کش تاریخ چند هزارساله دارد مثلا دستکش های مشت زنان مصری اما موضوع ما این جور دستکش ها نیست بلکه موضوع ما دستکش های بهداشتی و جراحی.

در سال 1883 وقتی الکساندر سوم تاج گذاری کرد،  اختراع دستکش لاتکس کم اهمیت دیده شد، اما در قرن بیستم استفاده پزشکان و جراحان از دستکش لاتکس برای استفاده از عمل های جراحی بیهوشی رواج به سزایی پیدا کرد

 انواع دستکش های جراحی و پزشکی شرکت تکسان طب: محصولات دستکش های تکسان طب شامل دستکش لاتکس-دستکش نیتریل-دستکش وینیل و نایلونی میباشد که با کیفیت بالا و استاندارد ایزو 9001 اروپا است.

ژل شستشو و الکل طبی: شرکت تکسان طب ژل و الکل ضد عفونی مناسب در مراکز عمومی و مراکز پر تردد با رایحه خوشبو کننده خود میتواند به صورت عمده و تک به مشتریان گرامی عرضه نماید.

همانطور که قبلا هم گفته بودیم شرکت تجهیزات پزشکی تکسان طب توانایی اینو دارد که وسایل ها و تجهیزات پزشکی و دستگاهای پزشکی از جمله، روپوش گان جراحی، لوله گاما، لوله لوخته وکیوم دار برای استفاده در آزمایشگاها، فشارسنج دیجیتالی، دستگاه ترمومتر (تب سنج)، دستگاه تست قند خون و... .

دستگاهای شرکت تکسان طب: دستگاهای تجهیزات پزشکی تکسان طب از صفر تا صد  طراحی و ساخت به دست متخصصین این شرکت انجام شده و بسیار دقیق است، تمامی دستگاهای این شرکت دارای گارانتی و تضمین کیفیت میباشد که با خیال راحت بتوانید این دستگاهای این شرکت رو تهیه بفرمایید.

کرم مرطوب کننده نئودرم شرکت تجهیزات پزشکی توسان طب  این کرم مرطوب کنند  و جذب سریع پست است، چربی پایین دارد که در طول استفاده از این کرم محصول پوست شما رو مورد آزار قرار ندهد، فواید این کرم آبرسان پوست، از برنده چین و چروک، لک های جامانده روی صورت، صافی و شفاف کردن صورت و... هست.

منبع : https://taksanteb.ir/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: