کد خبر: ۳۷۶۰۹۹
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
0
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در مورد مشکل فنی قطاری در خط یک توضیحاتی ارائه کرد.
جزئیات مشاهده دود در قطار مترومهدی شایسته اصل درخصوص مشکل فنی در بخشی از خط یک مترو تهران گفت: از ساعت ۱۶:۲۵ امروز مسافران صدایی از داخل قطار می‌شنوند و همچنین دودی را مشاهده می‌کنند که بلافاصله این موضوع را به راهبر قطار اطلاع می‌دهند که راهبر قطار به دلیل این نقص فنی قطار را بین ایستگاه شریعتی تا میرداماد متوقف می‌کند و بلافاصله برای چک کردن مشکل اقدام می‌کند و برق سیستم را قطع کرده و از آنجایی که ایمنی مسافران برای ما بسیار مهم است و تامین آن، خط قرمز ما محسوب می‌شود بلافاصله یک قطار دیگر، قطار دارای مشکل فنی را از داخل تونل به سکو یدک می‌کشد و مسافران تخلیه می‌شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل بروز این مشکل فنی سرویس‌دهی در بخشی از خط یک حد فاصل ایستگاه شهید حقانی به سمت تجریش تنها در مسیر شمالی خط دچار وقفه می‌شود، گفت: خوشبختانه مشکلی برای مسافران ایجاد نشد، اما متاسفانه وقت مسافران‌مان تلف شد.

وی درخصوص چرایی بروز این نقص فنی گفت: بیش از ۴۰ رام قطار دی‌سی خط یک و دو فعال هستند که نیاز به اورهال قطعی دارند که به دلیل کمبود قطار از آن‌ها استفاده می‌کنیم و برای اورهال آن‌ها ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی افزود: متاسفانه این قطار‌ها در زمان خودشان سرویس‌دهی نشدند و حالا اورهال آن‌ها به این دوره منتقل شده است و امیدواریم بتوانیم با تامین اعتبار این قطار‌ها را تعمیر کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: