کد خبر: ۳۷۶۱۰۱
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
0
مدیر ارشد اجرایی کامرزبانک گفت: «ما نباید خودمان را فریب دهیم؛ به علت تحریم‌های روسیه احتمالا تعداد ورشکستگی‌ها در بازار‌های ما افزایش می‌یابد».
آلمان به علت تحریم‌های روسیه با موجی از ورشکستگی مواجه می‌شودمانفرد نوف، مدیر ارشد اجرایی کامرزبانک گفت، آلمان به علت تحریم‌های روسیه با موجی از ورشکستگی مواجه خواهد شد.

نوف به روزنامه «هندلز بلات» آلمان گفت: «تامین انرژی آلمان در معرض خطر قرار دارد، زنجیره تامین در حال درهم شکستن است، ما نرخ تورم بالایی داریم.»

به گفته این مدیر اجرایی، تقریبا یک سوم تجارت خارجی آلمان تحت تاثیر قرار گرفته است و شرکت‌ها را مجبور می‌کند تا موضوعات پیچیده از جمله افزایش قیمت کالا‌ها و تنگنا‌های زنجیره تامین را با مشتریان حل کند.

نوف اضافه کرد: «ما نباید خودمان را فریب دهیم: احتمالا تعداد ورشکستگی‌ها در بازار‌های ما افزایش می‌یابد و به تبع آن میزان ریسک بانک‌ها نیز بیشتر می‌شود».

جوزپ بورل، مسئول ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه گفت: در صورتی که کشور‌های عضو اتحادیه اروپا نتوانند تا پایان هفته در مورد تحریم نفت روسیه به توافقی برسند، وزاری خارجی این اتحادیه در این هفته نشست برگزار خواهند کرد.

بروکسل اوایل این هفته، طرح‌هایی برای تحریم نفتی روسیه ارائه داد. برخی از کشور‌های اتحادیه اروپا از جمله مجارستان، اسلواکی و چک به دنبال معافیت از این طرح هستند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: