April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۱۴۰
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
0
سیروان خسروی با مدرک تحصیلی دیپلم و دانشجوی انصرافی اقتصاد نظری از سیستم بانکی ایران انتقاد کرده و خواستار الگوبرداری از دیگر کشورهایی که وی در آنجا حساب دارد شده است!
بازی گر حرفه ای
به گزارش پشت پرده، بر اساس گزارش رسیده از یک منبع موثق و همچنین گزارش های خبری منتشر شده؛ سیروان خسروی با مدرک تحصیلی دیپلم و دانشجوی انصرافی اقتصاد نظری از سیستم بانکی ایران انتقاد کرده و خواستار الگوبرداری از دیگر کشورهایی که وی در آنجا حساب دارد شده است!

وی برای افتتاح حساب در تاریخ ۲/۱۷ در ساعت ۱۴:۳۱ به شعبه بانک ملت پاساژ مریم در سعادت آباد مراجعه کرده است و طبق قانون ۳ مدرک از وی خواسته اند:”۱.کارت ملی۲.شناسنامه۳.مستندات شغلی” که نامبرده غیر از کارت ملی مدرکی همراه خود نداشته است و ناراحت از این موضوع که چرا این بار جامعه و دولت در مقابل سلبریتی #من سر خم نکرده تنها ۲ دقیقه بعد در ساعت ۱۴:۳۳ از شعبه خارج شده و سیستم بانکی در ایران را در فجازی به چالش کشیده است!

۱.مباحث پیچیده مالی و بانکی را به این خواننده_بازیگر! به دلیل سطح سواد نامبرده بیان نمیکنیم ولی همینقدر بداند که ای کاش قوانین بانکی ما نه به آسانی غرب بلکه به سختی آنها بود که متوجه میشدید برای واریز و برداشت حساب چه الزاماتی را خواهید داشت.

۲.شمایی که برای عکس انداختن با هوادارانتان بلیط میفروشید قاعدتا باید سعه صدر داشته باشید از اینکه متصدی بانکی چهره مبارک را به جا نیاورد؛چون شاید مانند بسیاری از مردم پول لازم برای خرید ۶۵ امتیاز از سایت شخصی و گرفتن عکس یادگاری با #من را نداشته باشد!

۳.شناسنامه اطلاعات به مراتب بیشتری نسبت به کارت ملی دارد و تنها در افتتاح حساب طبق قانون وجودش الزامی و در دیگر مراجعات تنها کارت ملی کفایت میکند.

۴.گفتید اگر طرف شغل نداشته باشد پس چکار میکند ؛اگر جنابعالی از همان متصدی میپرسیدید میگفتند در مقابل فرم مشخصات نوشته خواهد شد :فاقد شغل و تمام

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: