کد خبر: ۳۷۶۲۲۶
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
0
با توجه به اینکه قانون رتبه بندی توسط مجلس تایید شده است، برای اجرای آن بودجه ۲۵ هزار میلیون تومانی پیش بینی شده است تا این قانون پس از ۱۰ سال انتظار محقق شود.
بودجه ۲۵ هزار میلیون تومانی برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان
علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس گفت: اگر چه مجلس قانون رتبه بندی معلمان را تصویب کرده است، اما آیین نامه‌های آن باید توسط دولت به مجلس ارائه و عدم مغایرت آن با قانون بالادستی بررسی شود.

وی ادامه داد: با توجه به رشد درآمد‌های ریالی و ارزی کشور، انتظار می‌رود دولت سیزدهم اعتبار لازم برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان را تامین کند و این قانون پس از ۱۰ سال انتظار محقق شود.

نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: هر چند که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تصویب رسیده است، اما این سند هنوز عملیاتی نشده و در حد شعار باقی مانده است.

نظری تصریح کرد: هزینه‌ای که امروز دولت و نظام برای قانون شکنی و وقوع جرائم در جامعه می‌پردازد، از آثار عدم ساماندهی نظام تعلیم و تربیت برای پرورش انسان‌های مسئولیت پذیر است.

وی با اشاره به اینکه هزینه برای آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است، بیان داشت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه ریشه در نقص آموزش و فقدان توجه به تربیت دانش آموزان دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: