April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۲۸۴
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
0
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند سارقان به عنف منزل با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در استان شناسایی و دستگیر شدند.
انهدام باند سارقان به عنف منزل در البرز
سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف منزل در سطح شهرستان کرج و ایجاد احساس نا امنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سرنشینان ۲ دستگاه خودرو سواری با ورود به منزل شهروندان و با تهدید سلاح سرد، صاحبخانه را وادار به در اختیار گذاشتن طلاجات و وجوه نقد منزل خود کرده و با بستن دست و پای آن‌ها و انتقال آن‌ها به داخل اتاق، بلافاصله متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری فنون و روش‌های پلیسی موفق به شناسایی ۳ نفر از اعضای این باند سرقت شده و با یافتن مخفیگاه آن‌ها در شهرستان شهریار، در چند عملیات غافلگیرانه همه آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت منزل در سطح استان البرز گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که متهمان دستگیر شده با سرکردگی یکی دیگر از سارقان سابقه دار و خطرناک استان، در ماه‌های اخیر در حین انجام سرقت در شهرستان ساوجبلاغ با مأموران انتظامی درگیری مسلحانه داشته و متواری شده بودند که با اقدامات پلیسی صورت گرفته از سوی اداره عملیات ویژه، سر کرده باند سارقان نیز در یکی از روستا‌های شهر هشتگرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به دستگیری ۴ مالخر اموال مسروقه در خصوص این باند، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اقلام مسروقه از جمله چند تخت فرش‌های ابریشمی گران قیمت و شمش مس قیمتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به شناسایی همه مال باختگان این پرونده، خاطر نشان ساخت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: