کد خبر: ۳۷۶۲۹۵
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
اینترنت در برخی شهر‌های خوزستان با قطعی و اختلال همراه است. برخی از کاربران در شهر‌های مختلف خوزستان از قطع کامل اینترنت موبایل و اختلال در اینترنت ثابت خبر می‌دهند.
اختلال و قطعی اینترنت در خوزستان
از روز جمعه ظهر ۱۶ اردیبهشت بسیاری از کاربران خوزستان در شبکه‌های اجتماعی و در بخش دیدگاه‌ها از قطع اینترنت و اختلال‌های شدید در سرویس اینترنت خود خبر می‌دهند. پیگیری‌های زومیت نشان می‌دهد که در چند روز اخیر در شهر‌های مختلف خوزستان از جمله اهواز، ایذه، سوسنگرد، حمیدیه و آبادان کاربران اپراتور‌های موبایل از جمله ایرانسل، همراه اول، رایتل با قطعی مواجه بوده‌اند. کلادفلر، یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های CDN در جهان نیز روز جمعه با انتشار تصویری از قطعی کامل اینترنت در خوزستان خبر داد.

همچنین امروز هم برخی کاربران در شهر‌های مختلف خوزستان در توئیتر اعلام کردند که تنها به اینترنت داخلی دسترسی داشته و تنها سایت‌ها و سرویس‌هایی را که در داخل میزبانی شده‌اند مشاهده می‌کنند و امکان اتصال اینترنت جهانی آن‌ها قطع است.

پیگیری‌ها از اپراتور‌های همراه تاکنون به نتیجه نرسیده و مدیران مربوطه اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند. همچنین تماس زومیت با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان نیز تا این لحظه بدون پاسخ مانده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: