April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۵۵۱
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
0
بانک توسعه تعاون خدمات توسعه‌ای برای شرکت‌ها و تعاونی‌های دانش بنیان ارائه کرده است.
خدمات توسعه‌ای بانک توسعه تعاون برای شرکت‌ها و تعاونی‌های دانش بنیان
به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در روز پایانی نمایشگاه نوآوری و فناوری «اینوتکس ۲۰۲۲» غرفه بانک توسعه تعاون مورد بازدید جمع کثیری از حاضران در نمایشگاه قرار گرفت.

عربیان مشاور عالی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و محسن پیلان نژاد مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی پارک علم و فناوری پردیس نیز از غرفه بانک توسعه تعاون بازدید نمودند.

عربیان در این بازدید گفت: خدمات توسعه‌ای بانک به جامعه هدف بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها و تعاونی‌های دانش بنیان، از جمله مهمترین ارکان توسعه کشور‌ها محسوب می‌شوند.

محسن پیلان نژاد مدیر کل دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس اظهار داشت: همکاری بانک توسعه تعاون با پارک فناوری پردیس به عنوان یکی از مراکز اصلی فناوری کشور و منطقه بسیار مطلوب بوده است و حمایت از برگزاری رویداد اینوتکس در تقویت فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه حائز اهمیت می‌باشد.

در این دیدار شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون گفت: این بانک برای تقویت و حمایت از تعاونگران و ارتقای سهم تعاون در اقتصاد ملی فعالیت‌های متنوعی ارائه داده است و بانک به عنوان یکی از ارکان اصلی منتا «مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران» نیز مطرح بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: