April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۵۹۹
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
0
گروه صنعتی آسیا فنر از جمله این گروه‌های صنعتی تولید کننده فنر در تهران است که طراحی و ساخت انواع فنر (فنر فشاری ، فنر کوپلینگ ، فنر حلزونی ، فنر کششی) ، واشر آلات ، قطعات صنعتی، قطعات لاستیکی و ارائه انواع فرآورده‌های نسوز را در مجموعه خدمات و محصولات خود قرار داده است.

فنر امروزه بخش جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما شده است؛ اگرچه گاهی از دید پنهان است. فنر پیچشی را که به فنر مارپیچ نیز معروف است، در همه جا می‌توان یافت؛ از توسترها، خودکارهای جمع شونده و اسباب بازی‌های زمین بازی گرفته، تا سیستم‌های تعلیق وسایل نقلیه، دروازه‌های باغ و مبلمان خانگی. در دنیای مدرن، فنر عنصری واقعاً ضروری است، درواقع فنر پیچ دار وسیله ای است که انرژی پتانسیل مکانیکی را ذخیره می‌کند. در دنیای امروزی، فنرها به قدری رایج هستند که تقریباً در هر صنعتی یافت می‌شوند، از این رو گروه‌های صنعتی بسیاری درصدد تولید این قطعه مهم بوده و هستند به نحوی که برخی از این گروه‌ها به بهترین تولید کننده فنر در تهران تبدیل گشته اند.

گروه صنعتی آسیا فنر از جمله این گروه‌های صنعتی تولید کننده فنر در تهران است که طراحی و ساخت انواع فنر (فنر فشاری ، فنر کوپلینگ ، فنر حلزونی ، فنر کششی) ، واشر آلات ، قطعات صنعتی، قطعات لاستیکی و ارائه انواع فرآورده‌های نسوز را در مجموعه خدمات و محصولات خود قرار داده است.

گروه صنعتی آسیا تولیدکننده انواع واشر های صنعتی مانند: واشر های نسوز، واشرهای تسمه ای، واشرآلات سیلیکونی، واشرآلات استیل و سایر مدل های صنعتی طبق سفارش مشتری می باشد.فنر سازی آسیا تولید کننده انواع فنر در مدل های مختلف، با بهترین کیفیت فولاد فنر از آسیا فنر

مشاهده محصولات آسیا فنر: واشر سیلیکونی نسوز

تولید کننده فنر در تهران

فنر و انواع آن

انواع فنرها از قرن‌ها پیش وجود داشته اند. در مصر باستان، فرعون توت عنخ آمون از فنرهای بزرگ برای ایجاد ثبات و آسایش در کالسکه‌های خود استفاده می‌کرد، فنر کشیده و شاید پرکاربردترین فنر، تیر و کمان است، جایی که کشش و انرژی موجود در کمان، یعنی فنر، پس از رها شدن تیر به ریسمان منتقل می‌شود، با این وجود، اصول فنر مارپیچ توسط دانشمند و فیلسوف انگلیسی قرن هفدهم، رابرت هوک، طراحی شد. قانون او، مبنی بر این بود که گسترش یک جسم الاستیک مستقیماً با نیروی اعمال شده به آن متناسب است. از آن زمان تا کنون، فنر سیم پیچ کاربردها و طرح های بسیاری پیدا کرده است. از طریق چرخش‌های مداوم، رشته سیم یک مارپیچ را تشکیل می‌دهد که آن را به مکانیزم ذخیره انرژی تبدیل می‌کند.

و همین ساختار پیچشی در سبک های مختلف توانسته انواعی از فنر را ایجاد کند.

  1. فنر فشاری
  2. فنر کوپلینگ
  1. فنر حلزونی
  2. فنر کششی
  3. فنر پیچشی

 

فنر فشاری یک سیم پیچ الاستیک است، که از فولاد یا فلز غیرآهنی دیگر ساخته شده است و در هنگام بارگیری در ایجاد انرژی بسیار کارآمد است. همانطور که از نام آن پیداست، ویژگی اصلی فنرهای کویل فشاری جذب نیرو یا ایجاد مقاومت در هنگام فشرده شدن فنر است. هنگامی که فنر در حالت بدون بار است، بین سیم پیچ های خود فاصله دارد. هنگام بارگذاری، فضاهای بین سیم پیچ ها فشرده می شوند و انرژی لازم برای حمل بار را ایجاد می کنند. برای مؤثر بودن، سیم پیچ های فنر فشاری نباید به حدی فشرده شوند که سیم پیچ ها به یکدیگر برخورد کنند.

 فنر فشاری در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارد.

  • مخروطی
  • ساعت شنی
  • بشکه‌ای

که می‌توان از آن به عنوان ضربه‌گیر، لرزش‌گیر، انباشته‌کننده انرژی خالص یا مولد نیرو استفاده کرد. کاربردهای فنر تراکمی شامل تشک، دستگاه های پزشکی، خودکار، نوت بوک، سیستم تعلیق خودرو و غیره می باشد.

فنر کششی به این دلیل نامیده می‌شود، که پتانسیل انرژی فنر از طریق مقاومت در هنگام کشش یا گسترش ایجاد می‌شود. فنرهای کششی محکم تر از فنرهای فشاری پیچیده می‌شوند. معمولاً آنها یک قلاب و یا چشم در هر انتهای سیم پیچ برای اتصال به اجزای دیگر دارند. هنگامی که فنر متصل می‌شود، کشش و مقاومت انرژی ثابت را کنترل می‌کند. هرچه فنر بیشتر شود، مقاومت و انرژی بیشتر آزاد می‌شود. فنرهای کششی در تجهیزات مزرعه از تراکتور گرفته تا کمباین، در ماشین‌های لباسشویی ، در بسیاری از اسباب‌بازی‌ها و بیشتر کالسکه‌های کودک یافت می‌شوند و جهش ترامپولین را فراهم می‌کنند.

فنر پیچشی به جای فشرده شدن یا کشیده شدن، برای ذخیره انرژی پتانسیل سیم پیچ می‌شود. کاربردهای رایج این نوع فنر گیره لباس و تله موش است. فنرهای پیچشی از قانون هوک پیروی می‌کنند، اما فنر در یک زاویه کار می‌کند و برای مقاومت در برابر اعمال پیچشی به جای فشرده سازی یا گسترش طراحی شده است. با فنرهای کششی، گشتاور جایگزین نیرو می‌‌شود و فاصله زاویه ای بر حسب رادیان جایگزین فاصله خطی می‌شود.

فنر حلزونی یا تسمه ای که شکل ظاهری آن شبیه به فرم حلزون است و اغلب فنر حلزونی نامیده می‌شود یکی از پرکاربرد ترین فنرها در صنعت می‌باشد. گروه صنعتی فنرسازی آسیا تولیدکننده انواع فنرهای تمسه‌ای در سایز های بزرگ و کوچک آماده دریافت سفارش تولید برای صنایع و شرکت های صنعتی می‌باشد.

ساخت انواع فنر های کوچک فنر فشاری کوچک ، فنر لول کوچک ، فنر کششی کوچک ، فنر پیچشی کوچک ،فنر خلزونی کوچک و همچنین واشر های کوچک با بهترین کیفیت بازار ،آسیا فنر با 30 سال تجربه در ساخت و تولید انواع فنر به خصوص فنر های کوچک در مرکز تولید و پخش ایران توانسته با پشت کار پرسنل زحمت این عزیزان و کمک ایزد منان رضایت مشتریان را جلب کرده برای آینده ای بهتری برای پیشرفت صنعت فنر سازی در ایران نسبت به قبل کوشاتر باشد .

مشاهده محصولات آسیا فنر: خرید فنر

تولید کننده فنر در تهران

فنر کوپلینگ flexible spring couplingفنری دندانه ای شکل که در کوپلینگ های فلکسیبل استفاده می‌شود. این فنرها در مدل های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند.

خرید فنر

جهت خرید فنر در تهران، تمام مواردی چون: درنظر گرفتن نیاز مربوطه، شرایط بکارگیری، دما، مواد خورنده شیمیایی و غیره را برسی کرده، سپس به کارگاه های تخصصی و معتبر تولید کننده فنر در تهران مراجعه کنید. تا بر اساس درخواست شما فنر مورد نظر تولید و ارائه گردد.

گروه صنعتی آسیا در ابتدا با نام فنر سازی و واشر سازی آسیا در سال 1365 فعالیت خود را در کارگاهی کوچک آغاز نموده و امروز با کسب بیش از سی سال تجربه در امر مشاوره ، طراحی و ساخت انواع فنر ( فنر فشاری ، فنر کوپلینگ ، فنر حلزونی ، فنر کششی ) ، واشر آلات ، قطعات صنعتی، قطعات لاستیکی و ارائه انواع فرآورده های نسوز در صدد آن است که با پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات روز، محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه نماید. لازم به ذکر است که محصولات گروه صنعتی آسیا از مواد درجه یک بوده و از این حیث نامی آشنا در صنعت کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: