April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۶۳۳
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
0
در مراسمی با حضور علی نظامی رئیس مرکز بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی و حسن شریفی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره، اعضای جدید هیات رسیدگی به تخلفات کارکنان بیمه ایران معرفی شدند.
معرفی اعضای جدید هیأت تخلفات در بیمه ایران
در این جلسه که در ساختمان مرکزی بیمه ایران و با حضور معاونین مدیر عامل برگزار شد، علی نظامی ضمن تکریم زحمات اعضای قبلی گفت: کار‌های خوبی انجام شده، اما نیاز بود که اعضای جدید معرفی و مستقر گردند و نیاز هست که مدیر عامل بیمه ایران پشتیبانی لازم را از هیات داشته باشد.

نظامی ضمن تشکر از همراهی بیمه ایران در استقرار هیات در ساختمان مرکزی به اعضای جدید صدور آرا متقن در بازه زمانی مناسب و پرهیز از افراط و تفریط و رعایت انصاف و جانب شرع را تاکید نمود.

شریفی نیز در سخنانی ضمن تقدیر از رویکرد جدید مسئولین در وزارت دارایی برای معرفی افراد، اعضای جدید را متبحر و پاکدست دانست و از اعضای جدید خواست حداکثر هماهنگی را با واحد‌های نظارتی داخلی به عمل آورند.

شریفی خطاب به نفرات تازه معرفی شده افزود میبایست با توجه به سنگینی بار مسئولیت جدید بیش از قبل در رعایت اخلاق اهتمام داشته باشید.

در این جلسه احکام آقایان زارع، مونسان، سیاح و امری و خانم کاویانی به ایشان تقدیم گردید.

روابط عمومی بیمه ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: