April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۷۳۶
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
0
آرایش و لوازم آرایش نقش بسیار مهمی در زیبایی خانم‌ها دارند. به کمک مقاله کانسیلر فلورمار آرایش بسیار زیبایی خواهید داشت. کانسیلر جزو ملزومات آرایش حرفه‌ای است که ظاهر بسیار زیبایی را به شما ارائه می‌دهد. کانسیلر، کرم پودری است با غلظت بالا که سیاهی، گودی دور چشم و لکه‌های پوست را می‌پوشاند و آرایشی یک‌دست را ایجاد می‌کند. کانسیلر‌ها در انواع جامد و مایع عرضه ‌می‌شوند.

کانسیلر فلورمار ( مشخصات، انواع و روش استفاده )

آرایش و لوازم آرایش نقش بسیار مهمی در زیبایی خانم‌ها دارند. به کمک مقاله کانسیلر فلورمار آرایش بسیار زیبایی خواهید داشت. کانسیلر جزو ملزومات آرایش حرفه‌ای است که ظاهر بسیار زیبایی را به شما ارائه می‌دهد. کانسیلر، کرم پودری است با غلظت بالا که سیاهی، گودی دور چشم و لکه‌های پوست را می‌پوشاند و آرایشی یک‌دست را ایجاد می‌کند. کانسیلر‌ها در انواع جامد و مایع عرضه ‌می‌شوند.

در مقاله راهنمای خرید کانسیلر فلورمار، ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از خرید خود راضی باشید؛ پس تا پایان این مبحث ما را همراهی کنید.

 

مشخصات کانسیلر فلورمار

همان‌طور که می‌دانید جوش صورت، گودی چشم، سیاهی چشم و به‌طور کلی یک‌دست نبودن پوست می‌تواند آرایش را به خوبی نشان ندهد.

کمپانی آرایشی محبوب فلورمار محصولات با کیفیت خود را در بازار عرضه کرده است. کانسیلر‌های فلورمار با پوشش بسیار بالا می‌توانند حتی از پیری زودرس هم پیشگیری کنند.

افرادی که پوست چرب دارند، می‌توانند از کانسیلرهای فلورمار مایع استفاده کنند و اما کسانی که پوست خشک دارند از کانسیلر‌های جامد این برند استفاده کنند.

انواع کانسیلر‌های فلورمار

همان‌گونه که در بالا گفته شد کانسیلر‌های فلورمار به‌طور کلی در انواع جامد و مایع در بازار عرضه ‌می‌شوند که هر کدام مطابق با تناژ پوست قابل استفاده می‌باشند؛ با توضیحات زیر درباره این محصول، انتخاب برای شما آسان می‌شود.

کانسیلر مایع فلورمار

کانسیلرهای فلورمار مایع همان‌طور که از نام آن پیداست به صورت مایع هستند و معمولا برای کسانی که در آرایش کردن مهارت بالایی ندارند، کمی دشوار است؛ اما برای همه نوع پوست مناسب است و نمی‌توان گفت فقط مختص یک نوع پوست است. بافت این نوع کانسیلرها سبک است و پوشش‌دهی بالایی دارد.

کانسیلر فلورمار ماتیکی

کانسیلر‌های ماتیکی همانند رژلب، حالت نیمه جامد دارند، اما برای کسانی که پوست چرب دارند مناسب نیست؛ زیرا تا حدی ممکن است منافذ پوست را ببندد. اما با پوست‌های خشک سازگار است.

کانسیلر مدادی فلورمار

کانسیلر‌های مدادی فلورمار فاقد چربی هستند و بافت سبک و نرمی دارند که به راحتی عیوب را می‌پوشانند و از ترک خوردگی پوست تا حد امکان جلوگیری خواهند کرد.

کانسیلر کرمی یا جامد فلورمار

این نوع کانسیلر مناسب پوست‌های خشک و معمولی است، اما نباید به مقدار زیاد روی پوست استفاده شود. با کمک براش یا اسفنج می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

 

ویژگی‌های کانسیلر فلورمار در آرایش صورت

کانسیلر فلورمار کاربرد زیادی در پنهان کردن لکه، جوش و به‌طور کلی پوشاندن عیوب دارد؛ به‌طور کلی زمانی که نتوانید با کرم یا پنکک صورت خود را پوشش دهید، کانسیلر این مشکل را رفع خواهد کرد.

کمپانی محصولات آرایشی بهداشتی فلورمار، محصولات آرایشی و کانسیلرهای بسیاری را وارد بازار کرده است. این محصول مانند یک پایه آرایش چشم عمل می‌کند و روند آرایش را آسان‌تر خواهدکرد. شاید از خودتان بپرسید که آیا کانسیلر فورمار خوب است؟ در جواب به این سوال باید گفت که کانسیلر فلورمار یکی از بهترین انواع کانسیلر در میان بازار لوازم آرایشی به شمار می‌آید.

کانسیلر فلورمار ( مشخصات، انواع و روش استفاده )

نحوه انتخاب کانسیلر فلورمار

پس از آشنایی با انواع کانسیلرها که در بالا به آن اشاره شد، نوبت به انتخاب رنگ کانسیلر می‌رسد. توجه داشته باشید که کانسیلرهای فلورمار را چند درجه روشن‌تر از کرم پور خود تهیه کنید؛ همچنین قبل از خرید به رنگ‌های درج شده روی کانسیلر، یعنی natural, cool, warm و beige دقت حاصل فرمایید.

 

روش استفاده از کانسیلر فلورمار

در این مبحث می‌خواهیم روش استفاده از کانسیلر فلورمار را برای شما بیان کنیم. در ابتدا پوست خود را آماده کنید؛ زیرا در غیر این صورت آرایش روی پوستتان به خوبی نشان داده نمی‌شود، سپس مراحل زیر را انجام دهید.

  • صورت خود را تمیز کنید و با آب بشویید.
  • از ضدآفتاب استفاده کنید.
  • از یک آبرسان خوب برای پوست خود استفاده کنید.

از کانسیلر برای محو و پنهان کردن کبودی زیر چشم استفاده کنید، ابتدا کانسیلر را به آرامی روی تیرگی چشم بزنید و با براش آن را محو کنید. برای پوشش رگ‌های آبی زیر چشم از کانسیلر زرد و اگر پوستتان روشن است می‌توانید از کانسیلر صدفی استفاده کنید.

 

مقایسه برند فلورمار با سایر محصولات

همان‌گونه که می‌دانید برند فلورمار به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می‌پردازد و تا حدی بازار لوازم آرایشی را به دست گرفته است. این محصولات بسیار متنوع هستند و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و مشتریان می‌توانند با توجه به سلیقه و نیاز خود خریداری کنند. محصولات برند فلورمار عبارت‌اند از:

  • لوازم آرایشی برای چشم
  • لوازم آرایشی برای ابرو
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • لوازم آرایشی برای ناخن
  • لوازم آرایشی برای لب
  • لوازم آرایشی برای صورت
  • ابزارهای آرایشی

کانسیلر فلورمار ( مشخصات، انواع و روش استفاده )

آشنایی با رنگ کانسیلر‌های فلورمار + روش استفاده

کانسیلرها در رنگ‌های مختلف موجود می‌باشند. قبل از استفاده از آن باید ابتدا رنگ پوست خود را در نظر بگیریم. جالب است بدانید که کانسیلرها علاوه بر رنگ پوست، دارای رنگ‌های آبی، زرد، سبز و.... هستند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

کانسیلر زرد فلورمار

برای پوشش رگ‌ یا مویرگ‌هایی که به بنفش نزدیک هستند، استفاده می‌شوند و حتی برای تیرگی زیر چشم هم بسیار موثر است.

 کانسیلر سبز فلورمار

این رنگ از کانسیلر برای افرادی که دارای آکنه، جوش، قرمزی و حتی کسانی که دچار ماه‌گرفتگی هستند بسیار کاربردی است و تا حدی این مشکل را برطرف خواهد کرد.

کانسیلر صورتی فلورمار

کانسیلر صورتی همان کانسیلر هلویی است و برای رفع تیرگی زیر چشم بسیار عالی است و می‌توان گفت تا حد بسیار بالایی جوش و آکنه را هم پوشش می‌دهد.

کانسیلر فلورمار نارنجی

انتخاب این رنگ از کانسیلر برای پوست‌های سبزه بسیار کاربردی است. اگر دور چشمتان بسیار تیره و کبود است، از کانسیلر فلورمار نارنجی و در صورت تیرگی بسیار شدیدتر از کانسیلر قرمز استفاده کنید.

 

سوالات متداول

1) کانسیلر فلورمار برای چه نواحی از صورت استفاده می‌شود؟

کانسیلرها برای پوشش، رفع تیرگی چشم و همچنین یک‌دست کردن آرایش صورت استفاده می‌شوند.

2) استفاده کانسیلر به چه صورت است؟

استفاده مداوم و مرتب از کانسیلر درست نیست و باعث تیرگی، چین و چروک می‌شود؛ بنابراین پس از استفاده، صورت خود را تمیز کنید.

 

سخن پایانی

امیدواریم تا اینجای مقاله نهایت استفاده را برده باشید و در رابطه با کانسیلر فلورمار و انواع آن اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. کانسیلرها برای رفع تیرگی زیر چشم و پوشش عیوب پوست بسیار موثر هستند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت لوازم آرایشی و بهداشتی فلورمارشاپ مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: