پورقاسم به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، سالروز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در یادداشتی، سرفصل این برنامهها را اعلام کرد.
وی گفت: در سال ۱۴۰۰ با عنایت به وضعیت عملیات بیمهای و حق بیمه تولیدی شرکتهای بیمه در سال ۱۴۰۰، سیاست این مدیریت در راستای اهداف استراتژیک و برنامههای عملیاتی شرکت همسو بوده و تبلیغات آن در راستای موضوعات ذیل جهت گیری شده است.
وی راه اندازی سایت فروش محصولات بیمهای در بستر وب، ارائه خدمات آنلاین بیمهای به مشتریان، ارایه سرویسهای ویژه به بیمه گذاران برتر، تقویت بازاریابی دیجیتال و کمپین تبلیغاتی این شرکت با محوریت خدمات آنلاین به خصوص در حوزه بیمههای زندگی را از اهم برنامههای تبلیغاتی این مدیریت برشمرد.
پورقاسم همچنین حضور در نمایشگاههای نفت و انرژی، پتروشیمی، بانک، بورس و بیمه و فرصتهای سرمایه گذاری و حضور پررنگ در راستای مسئولیتهای اجتماعی و ورزشی را نیز مورد تاکید قرار داد و از تلاش برای عضویت حقوقی این شرکت در انجمن روابط عمومی ایران خبر داد.
مدیر روابط عمومی
بیمه تجارتنو، رونمایی از اپلیکیشنها و نرم افزارهای نوین بیمهای در راستای دیجیتالی شدن خدمات این شرکت را یادآور شد و در پایان خاطر نشان کرد:
روابط عمومی شرکت تجارتنو با تلاش مضاعف در راستای سیاستهای شرکت و در بستر هوشمند سازی عملیات بیمه ای، برنامههای منظمی دارد و در این جهت حرکت خواهد کرد.
این مدیریت بر اساس سند استراتژیک شرکت تلاش میکند با اتکاء به برنامههای عملیاتی به بازارهای خرد و پرتفوی مستقل تمرکز کند.