April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۷۵۶
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
0
قانونگذاران ایالت اوهایو در پی تصویب قانونی هستند که ردیابی ایرتگ را غیرقانونی می‌کند.
ایالت اوهایو به دنبال غیرقانونی کردن ردیابی با AirTag
گروهی از قانونگذاران در اوهایو لایحه‌ای را برای جرم انگاری تعقیب AirTag ارائه کرده اند که اگر توسط قانونگذار ایالتی تصویب شود، افراد را از نصب آگاهانه دستگاه یا برنامه ردیابی در دارایی فرد دیگری (بدون رضایت شخص) منع می‌کند.

در ماه فوریه یک شبکه خبری، شکافی در قوانین ایالتی پیدا کرد که به کسانی که سابقه قبلی در مورد تعقیب یا خشونت خانگی ندارند، اجازه می‌دهد بدون مجازات احتمالی، شخصی را ردیابی کنند.

به همین دلیل بود که قانونگذاران اوهایو تصمیم گرفتند با مشکل رو به رشد تعقیب افراد و ردیابی از راه دور، مقابله کنند. برخی از ایالت‌های آمریکا قوانینی را علیه ردیابی الکترونیکی وضع کرده اند، اما اوهایو از جمله ایالت‌هایی بود که قانون خاصی علیه این رفتار، تهیه نکرده بود.

در ماه فوریه، شرکت اپل اعلام کرد که ویژگی‌های ایمنی بیشتری را برای جلوگیری از تعقیب AirTag اعمال خواهد کرد. در اواخر سال جاری میلادی، این شرکت قصد دارد یک ویژگی یافتن دقیق به ایرتگ اضافه کند. اپل همچنین اعلام کرد که هشدار‌های ردیابی ناخواسته خود را نیز به روز می‌کند.

 AirTag

این شرکت در آن زمان گفت: ایرتگ برای کمک به افراد در یافتن وسایل شخصی خود طراحی شده است، نه برای ردیابی افراد یا دارایی افراد دیگر، ما به شدت هرگونه استفاده مخرب از محصولات خود را محکوم می‌کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: