متن پیام بدین شرح است:به نام خداوند نون و قلم
روزهای ثبت شده در تقویم برای یادآوری مناسبتها طراحی شده اند و بیست هفتمین روز اردیبهشت با مفهوم گسترده ارتباطات گره خورده است.
ارتباطات در هزاره سوم نیاز چندانی به یادآوری ندارد، چرا که عصر «هر شهروند یک رسانه» فرا رسیده و شاخصههای اصلی
ارتباطات از حوزههای خاص به ساحت عام کوچ کرده است.
اگر این فراگیری ارتباطات با تخصص و تعهد همراه باشد چتر سلامت اطلاعاتی بر فراز جامعه گسترده میشود، اما اگر «شهروند-رسانه» در مسیر نامناسبی حرکت کند چیزی جز تنش زایی، شایعه سالاری و تشنج آفرینی نصیب مردم نخواهد شد.
مأموریتهای حساس اهالی ارتباطات و روابط عمومیهای خوشفکر این است که از حریم اطلاع رسانی سالم صیانت کنند و از ملت شریف ایران در برابر دسیسههای رسانههای معاند محافظت نمایند.
در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامیده شده، اهمیت رسانههای پشتیبان بیش از پیش نمایان میشود و امید است که ارباب جراید از این فرصت بزرگ تاریخی بهره کافی و وافی را نصیب خود کنند.
محوریت تولید در سال ۱۴۰۱ در ادامه مانع زداییهای سال گذشته به مفهوم تکمیل زیرساختهای توسعه است و رسانهها به عنوان حلقه واسط بین رونق تولید و رشد اشتغال نقش آفرینی میکنند.
خوشبختانه همراهی اهالی رسانه و اصحاب روابط عمومی با نیروهای خبره در سالهای اخیر توانسته غبار غربت را از چهره صنعت بیمه پاک کند و مفاهیم پیچیده آن را به زبانی ساده در پیشگاه عموم مردم به نمایش در بیاورد.
به سهم خود از همدلیهای بی شائبه و مجاهدتهای بی منت تمامی عزیزان در مسیر توسعه فرهنگ بیمه و همگانی سازی محصولات متنوع آن سپاسگزارم و اجر معنوی و توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه پروردگار یگانه خواستارم.
مجید بهزادپور