کد خبر: ۳۷۶۹۱۴
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
0
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با اصلاح نظام یارانه و واقعی سازی قیمت، واردات گندم حداقل ۲ میلیون تن کاهش می‌یابد.
واردات گندم حداقل ۲ میلیون تن کاهش می‌یابد
محمد قربانی گفت: قبل از آزادسازی و اصلاح نظام یارانه نیروی انتظامی ۶۰۰ تن روغن قاچاق کشف کرد که با آزادسازی قیمت‌های جدید انگیزه‌ای برای قاچاق وجود ندارد و سر سفره ایرانی‌ها خواهد بود.

به گفته او، بنابر ابلاغ مصوبه ستاد تنظیم بازار برای جلوگیری از ۲ نرخی بودن قیمت‌ها تمامی اقلام اعم از مرغ، روغن، تخم مرغ و ماکارانی‌های قبل هم با قیمت جدید در بازار باید عرضه شود.

قربانی می‌گوید: هم اکنون بر بازار مرغ و تخم مرغ آرامش کاملا برقرار است و در ارتباط با روغن توزیع مویگرگی در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرد مقیاس در حال انجام است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت:سال گذشته ۴۸۲ هزار تن تقاضا برای آرد افزایش پیدا کرد که بنابر گزارش اعلامی ۲۵۰ هزارتن آرد قاچاق کشف شد و مابقی برای مصارف غیرانسانی است که با واقعی سازی حداقل ۲ میلیون تن کاهش واردات گندم داریم.

بنابر اعلام معاونت برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد با توجه به فرآیند سخت این جراحی بزرگ که منافع آن برای اقتصاد کشور و مردم است، ریل گذاری جدیدی در خصوص مدیریت کشور پایه گذاری شده است و همواره به تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ این اطمینلن را می‌دهیم که نگرانی از حیث مازاد احتمالی مرغ و تخم مرغ نداشته باشند.
برچسب ها: یارانه ، مرغ ، تخم مرغ ، قیمت ، بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: