April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۹۲۴
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
بنیان‌گذار صرافی FTX گفته است که بیت کوین به‌عنوان یک شبکه پرداخت، آینده‌ای ندارد و از آن به دلیل ناکارآمدی و هزینه‌های بالای زیست‌محیطی‌اش، انتقاد کرد.
پیش بینی خطرناک درباره آینده بیت کوین
سام بناکمن‌فرید (Sam Bankman Fried) بنیان‌گذار و مدیر اجرایی FTX، عملکرد الگوریتم اثبات سهام یا PoS را به دلیل هزینه و مصرف انرژی پایین‌تر، بهتر از بیت کوین توصیف کرده است.

در این الگوریتم، سهام‌گذاران می‌توانند با خرید توکن به شبکه پیوسته و با شرکت در اعتبارسنجی معاملات، پاداش بگیرند. شبکه اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از این سازوکار استفاده می‌کند.

بانکمن‌فرید، همچنین، گفته است که به بیت کوین به‌عنوان یک ارز، اعتقادی ندارد و این توکن ممکن است در آینده هم همچنان یک کالای سرمایه‌ای مانند طلا باشد.

بر اساس گزارش Forbes در پی سقوط بیت کوین به پایین‌ترین حد از ارزش خود از سال ۲۰۲۰، ارزش سرمایه‌های صرافی FTX از ۳۲ میلیارد دلار در ماه فوریه به ۲۱ میلیارد دلار، کاهش یافته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: