April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۶۹۹۲
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
به‌نظر می‌رسد ریلمی خود را برای معرفی مدل جدید ریلمی‌پد آماده می‌کند. این تبلت احتمالاً با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی و پردازنده‌ی Snapdragon ۸۷۰ کوالکام عرضه خواهد شد.
ریلمی‌پد جدید احتمالا با تراشه Snapdragon ۸۷۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی خواهد شد
طبق شایعاتی که منابع چینی منتشر کرده‌اند، ریلمی پس از ریملی‌پد و ریلمی‌پد مینی، اکنون درحال‌کار روی تبلت جدیدی است. به‌نظر می‌رسد تبلت آینده‌ی این شرکت، رده‌بالاترین محصول از سری ریل‌می‌پد باشد؛ زیرا انتظار می‌رود این دستگاه به تراشه‌ی Snapdragon ۸۷۰ مجهز شود.

به گزارش GSMArena، شایعات حاکی از آن است که ریلمی‌پد جدید از نمایشگر LCD با وضوح QHD پلاس بهره خواهد برد. علاوه‌براین گفته شده این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار این تبلت می‌تواند به باتری ۸۳۶۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد. Xu Qi، معاون ریلمی با انتشار یک تیزر، ریلمی‌پد بعدی را پادشاه مقرون‌به‌صرفه‌ترین تبلت مجهز به Snapdragon ۸۷۰ نامیده است. البته قیمت این دستگاه هنوز فاش نشده است؛ اما معاون این شرکت اشاره می‌کند ریلمی‌پد جدید نسبت به سایر تبلت‌هایی که به تراشه‌ی Snapdragon ۸۷۰ مجهز شده‌اند، با قیمت کم‌تری عرضه خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: