April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۰۰۲
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
0
در دفاتر و بسیاری از مکان های اداری از نوعی پرده استفاده می کنند که به پرده اداری مشهور می باشند. این نوع از پرده ها از جنس های خاص هستند که قطعا با پرده های پارچه ای معمول و مورد استفاده در خانه ها تفاوت داشته و به طور معمول طرح خاصی ندارند و ساده هستند.

در دفاتر و بسیاری از مکان های اداری از نوعی پرده استفاده می کنند که به پرده اداری مشهور می باشند. این نوع از پرده ها از جنس های خاص هستند که قطعا با پرده های پارچه ای معمول و مورد استفاده در خانه ها تفاوت داشته و به طور معمول طرح خاصی ندارند و ساده هستند. پرده اداری از تنوع رنگی بالایی برخوردار است که شما بر اساس نوع دکوراسیون مورد نظر، می توانید آنها را انتخاب نمایید. به منظور خرید پرده اداری می توانید به سایت پردینه مراجعه وانتخاب و خرید خود را از طریق این سایت  معتبر انجام دهید. مسئولان پردینه با مراجعه به محل به صورت رایگان، مشاوره لازم را در اختیار شما قرار داده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند.

پرده اداری به عنوان یکی از عناصر تزیینی محیط کار

پرده ها از جمله عناصر تزیینی در هر مکانی می باشند که در کنار تزیین، کارایی خاص خود را به منظور تنظیم نور محیط دارند. از پرده اداری می توان در خانه نیز بر اساس نوع دکوراسیون آن، استفاده کرد اما از آنجایی که به طور معمول طرح و رنگ ساده ای دارند، بیشتر در محل کار و یا مراکز عمومی مانند مطب ها و کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرند. به منظور خرید پرده اداری می توانید به فروشگاه های مخصوص فروش این محصولات تزیینی و یا سایت های معتبر فروش مراجعه و بر اساس تزیینات و رنگ بندی محل کار خود، پرده مناسب را انتخاب نمایید.

تاثیر پرده اداری بر محیط کار و کارمندان

پرده اداری قطعا در تزیین و دکوراسیون ادارات و مکان های مورد استفاده بسیار موثر می باشد و در کنار آن تاثیر بسیار خوب و مثبتی نیز در روحیات افراد و کارکنان مکان مورد نظر خواهد داشت. در واقع محیط را از بابت میزان نور و حتی حرارت به گونه ای در می آورند که کارکنان بتوانند در آرامش به کار خود مشغول باشند. پرده های اداری در انواع مختلفی موجود می باشد که می توانید بر اساس سلیقه و نوع رنگ بندی و دکوراسیون محل مورد نظر، آنها را انتخاب نمایید.

انواع پرده های اداری

پرده های اداری در انواع مختلفی بر اساس نوع جنس و رنگ و سیستم جمع شدن آن در بازار موجود می باشد. البته از برخی از انواع پرده های اداری در خانه ها و آپارتمان ها و یا ویلاها نیز بر اساس موقعیت، استفاده می شود. از انواع پرده های اداری می توان به موارد زیر اشاره داشت.

پرده کرکره فلزی(آلومینیومی):

از انواع پرده های اداری می توان به پرده کرکره های فلزی اشاره داشت که شاید یکی از بیشترین نوع پرده مورد استفاده در محیط های کاری باشد. این نوع پرده دارای قطرهای متنوع 16، 25، 35، 50 می باشد که دست شما را در انتخاب باز خواهد گذاشت این نوع پرده با محیط های اداری هماهنگی بالایی داشته و حالتی رسمی دارد. طول عمر و دوام این نوع از پرده ها بسیار بالا است.

پرده های عمودی یا لوردراپه:

پرده های لوردراپه که برخی آنها را با نام پرده های عمودی می شناسند. همانطور که از نام این پرده ها مشخص است، از بخش های عمودی تشکیل شده و برای استفاده در دفاتر و پنجره های بزرگ بسیار کاربردی می باشند. تنوع در رنگ بندی این نوع از پرده ها باعث شده تا هارمونی مناسبی در فضا داشته باشید. حتی می توان بر روی این نوع از پرده طرح یا لوگو خاصی را به چاپ رساند که در نهایت تصویری زیبا و یا تصویری تبلیغاتی به محیط مورد نظر شما خواهد بخشید.

پرده شید:

در صورتی که در محیط کاری خود پنجره ای وسیع داشته باشید، بهترین انتخاب برای شما می تواند پرده شید باشد زیرا با پایین آوردن این پرده با توجه به سطح وسیع پنجره، صفحه ای شفاف با زیبایی خاص خود در محیط وجود خواهد داشت که می توان از آن با چاپ هر نوع عکس دلخواه، استفاده ای دکوراتیو از پرده در محیط کرد.

پرده های زبرا:

این نوع از پرده های مدرن اداری به دلیل آن که از دو اسلاید پارچه ای به صورت افقی تشکیل شده اند، به این نام خوانده می شوند و با کمک حالت غلطکی و کنار هم قرار گرفتن این دو ردیف، نور محیط را می توان تنظیم کرد. با کمک این نوع از پرده در محیط سایه روشن فوق العاده ای می توانید داشته باشید که جذابیت خاصی به فضا می بخشد. این نوع از پرده برای پنجره های وسیع بسیار کارآمد و زیبا خواهد بود. از این پرده در بسیاری از منازل و آپارتمان ها نیز استفاده می شود.

پرده کرکره های چوبی:

این نوع پرده که دارای زمینه با طرح چوب است از متریال های طبیعی و یا مصنوعی ساخته می شود و در واقع از انواع قدیمی پرده های اداری محسوب می شود. تنوع در متریال و رنگ این نوع از پرده باعث شده که بسیار مورد توجه قرار بگیرند. یکی از انواع این نوع پرده، نوع بامبو آن است که امروزه به دلیل زیبایی، سبکی و مقاومت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این نوع پرده با کمک نوارهای قیطانی و یا تسمه ای متصل می شود.

پرطرفدارترین پرده اداری

پرده های کرکره ای از پرطرفدارترین نوع پرده های اداری می باشند که از دیرباز مورد استفاده بوده اند و دلیل اصلی آن دوام و کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن آن می باشد. البته با توجه به تنوعی که در این نوع از پرده ها ایجاد شده، امروزه کاملا حالتی دکوراتیو به خود گرفته که قطعا در زیباسازی فضای کاری مورد نظر شما می تواند بسیار موثر باشد.

قابلیت تنظیم مقدار نور به میزان دلخواه در محیط اداری یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این نوع از پرده ها می باشد. امروزه در طرح، رنگ و جنس این پرده ها تنوع خاصی ایجاد شده که دست شما را در انتخاب باز می گذارد تا بتوانید آنها را کاملا هماهنگ با دکور محیط کار خود انتخاب نمایید.

 مهمترین نکات در خرید پرده اداری

بر اساس محیط کاری که قصد خرید و نصب پرده در آن را دارید و همچنین محل و اندازه پنجره، باید به مواردی در زمان انتخاب و خرید دقت نمایید.

  • رنگ پرده و میزان هماهنگی آن با دکوراسیون محیط
  • دارا بودن قابلیت تنظیم نور به سادگی
  • جنس پرده مورد نظر
  • قابلیت شستشو

نتیجه گیری:

در قدیم تنها یک نوع پرده در محیط کار مورد استفاده قرار می گرفت که آن هم همان کرکره های آلومینیومی ساده بودند که تنها یک رنگ داشتند اما امروزه جنس، طرح و رنگ های متنوعی برای پرده های اداری در بازار موجود می باشد که شما می توانید بر اساس محیط کار خود، فضای مورد نظر، نوع شغل، مساحت اداره و یا اندازه پنجره، بهترین انتخاب را داشته باشید.

پرده اداری به عنوان یکی از عناصر تزیینی محیط کار

به منظور خرید پرده اداری مورد نظر خود می توانید به وب سایت پردینه مراجعه نمایید. به سهولت با این روش می توانید انواع پرده های اداری و مدل پرده اداری مورد نظر خود را با بهترین تخفیفات انتخاب نمایید. انتخاب از این روش می تواند بسیار ساده باشد زیرا می توانید نمونه کارهای موفق در سازمان ها و ادارت را دیده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

قیمت پرده اداری نیز بر اساس نوع پرده انتخابی شما و همچنین اندازه پنجره محاسبه خواهد شد. البته قطعا پردهای مدرن اداری قیمتی بالاتر از پرده های ساده و مدل های سنتی تر خواهند داشت اما زیبایی خاصی به فضای کاری شما خواهند بخشید. پس از انتخاب کارشناسان در محل حاضر شده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند که این خدمات به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

تاریخ : 21/12/1400

برای خرید پرده اداری می توانید به وب سایت pardineh.com مراجعه کنید

تلفن: 09192330399

آدرس: تهران، تهران، اشرفی اصفهانی، بعد از فلکه دوم صادقیه، ضلع شرقی خیابان سازمان آب، جنب آموزشگاه، پلاک ۲۲

برگرفته از سایت پریدنه (https://pardineh.com/19-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: