April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۰۳۳
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
0
شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که ۳۹۰۰۰ خودروی شاسی بلند را پس از گزارش‌هایی مبنی بر ۱۶ مورد آتش‌سوزی در آمریکا فراخوان می‌کند.
فورد آمریکا ۳۹ هزار خودروی شاسی بلند خود را به علت مشکل آتش‌سوزی فراخواند
شرکت خودروسازی فورد روز پنجشنبه اعلام کرد که ۳۹۰۰۰ خودروی شاسی بلند را پس از گزارش‌هایی مبنی بر ۱۶ مورد آتش‌سوزی فراخوان می‌کند و به مالکان توصیه کرد تا زمانی که خودرو‌های آن‌ها تعمیر نشده است، آن‌ها را در فضای باز و دور از سازه‌ها پارک کنند.

به گفته خودروساز شماره ۲ ایالات متحده، این فراخوان، که برخی از خودرو‌های فورد اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور مدل ۲۰۲۱ را شامل می‌شود، به دلیل احتمال وقوع آتش‌سوزی در محفظه موتور هنگام پارک یا در حال رانندگی، صادر شده است.

به گفته این شرکت، یک نفر در ارتباط با این آتش سوزی‌ها زخمی شده، اما هیچ تصادفی گزارش نشده است، و ۱۴ خودرو از ۱۶ وسیله نقلیه آسیب دیده متعلق به شرکت‌های اجاره خودرو بودند.

بر اساس این گزارش، تعمیرات این خودرو‌ها در دست اقدام است و فورد در تلاش است تا علت را مشخص کند.

در سال جاری میلادی، فورد ۳۰ فراخوان در ایالات متحده صادر کرده است که شامل ۳.۵ میلیون دستگاه خودرو می‌شود که بیشترین تعداد خودرو در بین خودروسازان محسوب می‌شود.

فورد این هفته دو فراخوان دیگر صادر کرد، از جمله ۳۱۰۰۰۰ خودروی وانت از مدل F-۲۵۰، F-۳۵۰، F-۴۵۰ و F-۵۵۰ Super Duty مدل ۲۰۱۶، چرا که گرد و غبار ممکن است در قطعه فنر ساعتی فرمان انباشته شود و باعث قطع برق و در نتیجه ایجاد مشکل در عملکرد کیسه هوای راننده شود.

دارندگان این خودرو‌ها باید برای تعویض فنر‌های ساعتی فرمان خودرو‌های خود به مراکز تعمیر فورد مراجعه کنند. فورد گزارشی در مورد جراحت در این مورد نداشته است.

فورد همچنین در حال به روز رسانی نرم افزار در خودرو‌های ۴۶۴ موستانگ Mach-E ۲۰۲۱ با چهار چرخ متحرک می‌باشد چرا که ممکن است یک ماژول کنترل پیشرانه توانایی تشخیص خطای نرم افزاری نداشته باشد و در نتیجه شتاب ناخواسته‌ای ایجاد کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: