کد خبر: ۳۷۷۰۵۴
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
براساس گزارش‌ها، یک گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در بنچمارک AnTuTu بالاترین امتیاز را بدست آورده است.
بالاترین امتیاز بنچمارک AnTuTu برای یک گوشی با تراشه اسنپدراگون
به تازگی شرکت کوالکام از تراشه‌های اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ رونمایی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، SD ۸+G ۱ یک تراشه پرچمدار است که نوید عملکرد ۱۰ درصد سریع‌تر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را می‌دهد. همچنین این تراشه توانسته در فهرست AnTuTu بالاترین امتیاز را کسب کند.

انتظار می‌رود، برخی از گوشی‌های هوشمند همچون ریلمی GT ۲، وان پلاس ۱۰، شیائومی ۱۲ اولترا، سامسونگ گلکسی Z Flip ۴ و Z Fold ۴، موتورولا Edge ۳۰ Ultra و ASUS ROG Phone ۶ دارای تراشه SD ۸+G ۱ باشند و در چند هفته آینده معرفی شوند.

تراشه کوالکام اسپندراگون ۸ پلاس نسل ۱ دارای یک هسته Kryo Prime با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، سه هسته Kryo Gold با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز، چهار هسته Kryo Silver با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و گرافیک Adreno ۷۳۰ است. به گفته AnTuTu، امتیازات حافظه و UX اساساً با عملکرد فعلی ارائه شده توسط تراشه SD ۸ G ۱ یکسان است. با این حال، امتیاز CPU و GPU بین ۲۰هزار تا ۳۰ هزار امتیاز بهبود یافته است.

همچنین این تراشه توانسته در تست CPU امتیاز۲۶۶ هزارو ۵۲۴، در تست GPU امتیاز ۴۶۸هزارو۸۴۶، حافظه ۱۹۴هزارو۹۸۷ ودر تست UX ۱۸۷هزارو ۸۰۴، را بدست بیاورد.

امتیاز سنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱

در حالی که SD۸G۱ یک تراشه خوب است، تلفن‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، در حین انجام بازی و چند کار، دمای آن ها بالا می رود و باتری بیشتری مصرف می‌کنند. انتظار می‌رود SD۸+G۱ که با فرآیند ۴m شرکت  TSMC ساخته شده ، گرمای کمتری تولید کند. طبق گفته کوالکام، راندمان انرژی کلی در مقایسه با SDG۸۱، حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

برچسب ها: فناوری ، نانو ، گوشی ، گوشت ، فناوری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: