کد خبر: ۳۷۷۰۵۷
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
شرکت مایکروسافت می‌خواهد در ویندوز ۱۱ اجرای برنامه‌های اندرویدی را راحت‌تر کند.
تمرکز مایکروسافت روی بهبود عملکرد اندروید در ویندوز ۱۱
مدتی پیش شرکت مایکروسافت از یک به روز رسانی برای ویندوز ۱۱ پرده برداشت که نسخه اندروید را ارتقا می‌دهد و کمک می‌کند تا برنامه‌ها بهتر اجرا شوند.

در به روزرسانی جدید، بهبود نسخه اندروید چیزی است که مایکروسافت بیشتر از بقیه موارد به آن توجه داشته است. نسخه عمومی فعلی، از اندروید ۱۱ استفاده می‌کند اما نسخه‌ای که مایکروسافت در حال آزمایش آن است، اندروید ۱۲.۱ یا همان اندروید ۱۲L است.

این به روز رسانی همچنین بهبود‌هایی را در نحوه ادغام برنامه‌های اندروید با ویندوز به ارمغان می‌آورد. پیام‌های پاپ‌آپ برنامه‌ها ممکن است اکنون به‌عنوان اعلان‌های ویندوز نشان داده شوند و نوار وظیفه می‌تواند نشان دهد که آیا یک برنامه اندرویدی به میکروفون یا مکان شما دسترسی دارد یا خیر.

این شرکت همچنین می‌گوید که برنامه‌های اندروید باید پس از درآمدن رایانه از حالت آماده به کار، بهتر رفتار کنند و به جای راه اندازی مجدد، آن‌ها باید از جایی که متوقف شده اند، کار را از سر بگیرند.

اندروید در ویندوز ۱۱

مایکروسافت همچنین می‌گوید برنامه تنظیمات مدیریت زیرسیستم ویندوز برای اندروید، به طور کامل بازطراحی شده است، تنظیمات گروه بندی شده و تجربه کاربری بهتری در دسترس کاربران قرار گرفته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: