کد خبر: ۳۷۷۰۶۳
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
0
مشمولان سهام عدالتی که تاکنون به دلایل مختلف سود سهام سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت نکرده‌اند، تا عصر امروز منتظر واریز این سود باشند.
واریز یک میلیون تومانی سود سهام عدالت برای این سهامداران
در این راستا محمود حسنلو، مدیر فناوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، اعلام کرد: سود سهام عدالت مشمولانی که سود دریافت نکرده‌اند تا امروز عصر واریز می‌شود؛ بنابراین مشمولانی که سهام عدالت یک میلیون تومانی داشتند، حدود یک میلیون و ۷۰ هزار تومان و افرادی که سهام ۵۳۲ هزار تومانی دارند، حدود ۵۸۰ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد، همچنین اگر فردی از سال ۱۳۹۸ هم طلبی داشته باشد، سودش پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که سود مشمولانی که حسابشان همچنان مشکل دارد یا سجامی نشده‌اند چه خواهد شد؟ گفت: یک دوره دیگر در آینده نزدیک واریز خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، طبق آمار سود سهام عدالت برای بیش از دو میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت پرداخت نشده است که علت اصلی آن عدم ارائه شماره شبای نامعتبر بود. البته ممکن است حساب برخی مشمولان بنا بر قوانینی که در بازار پول وجود دارد راکد یا مسدود شده باشد و موضوع دیگر نیز مربوط به حساب افراد در بانک‌هایی بود که در بانک سپه ادغام شدند و شمار جدید شبا برای آن‌ها معرفی نشده است. البته همچنان امکان واریز سود سهام مشمولان متوفی وجود ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: