کد خبر: ۳۷۷۱۱۳
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
0
AMD در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در کامپیوتکس مدلی از پردازنده‌های سری Ryzen ۷۰۰۰ را نمایش داد که به فرکانس بیش از ۵٫۵ گیگاهرتز دست پیدا می‌کند.
AMD پردازنده Ryzen ۷۰۰۰ را با فرکانس بالای ۵٫۵ گیگاهرتز به نمایش گذاشت
ای‌ام‌دی در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود در کامپیوتکس ۲۰۲۲ پیش‌نمایشی از پردازنده‌های مورد انتظار کلاس دسکتاپ سری AMD Ryzen ۷۰۰۰ به نمایش گذاشت. براساس آنچه ویدئوکاردز می‌نویسد، تصویر منتشرشده در کنفرانس AMD نشان می‌دهد پردازنده‌ی سری AMD Ryzen ۷۰۰۰ به هنگام اجرای بازی Ghostwire: Toyko به فرکانس ۵٬۵۲۰٫۳ مگاهرتز دست پیدا می‌کند.

متأسفانه نمی‌دانیم این عدد به فرکانس تک هسته‌ای پردازنده‌ی‌ای ام دی اشاره می‌کند یا فرکانس چند هسته‌ای. همچنین مشخص نیست این پردازنده اورکلاک شده یا مدل مرجع است. AMD پیش‌تر در جریان برگزاری کنفرانس خود در همایش CES ۲۰۲۲ مدلی از پردازنده‌های سری Ryzen ۷۰۰۰ را با فرکانس تمام‌هسته‌ای بالای ۵٫۰ گیگاهرتز به نمایش گذاشته بود.

معماری AMD Zen ۴ باعث می‌شود پردازنده‌های نسل جدید تیم قرمز به سرعت کلاک بوست بالای ۵٫۰ گیگاهرتز دست پیدا کنند و قدرت تک تردی آن‌ها ۱۵ درصد افزایش یابد. این پردازنده‌های جدید که با مادربرد‌های AM۵ سازگار خواهند بود توان طراحی حرارتی بین ۶۵ وات تا ۱۷۰ وات خواهند داشت.

پردازنده‌های سری AMD Ryzen ۷۰۰۰ پاییز امسال از راه می‌رسند. برای استفاده از این پردازنده‌ها به مادربرد‌های جدید سری ۶۰۰ نیاز پیدا خواهید کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: