April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۱۱۶
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
تصاویر بازاریابی و گزینه‌های رنگی اولین تبلت ۵G ریلمی موسوم به Realme Pad X ۵G دردسترس قرار گرفت. انتظار می‌رود این محصول به تراشه‌ی Snapdragon ۸۷۰ مجهز شود.
تبلت Realme Pad X ۵G با تراشه Snapdragon ۸۷۰ به‌زودی معرفی خواهد شد
ریلمی Pad X ۵G در ۲۶ مه (پنجم خرداد ۱۴۰۱) در چین معرفی خواهد شد و به‌همین دلیل ریلمی کمپین بازاریابی خود را برای این تبلت آغاز کرده است. این شرکت اکنون تصاویری از این تبلت و قلم آن که ریلمی پن نام دارد به‌اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که NotebookCheck اشاره کرده، جزئیات تبلت بعدی ریلمی که قبلاً آن را با نام Realme Pad ۵G می‌شناختیم، در هفته‌ی گذشته به‌طور پیوسته فاش شده؛ این شرکت درحال گسترش کمپین بازاریابی خود است و اکنون تصاویر بیشتری از طراحی این دستگاه منتشر کرده است.

Realme Pad X از نظر طراحی دقیقاً شبیه تبلت‌های استاندارد دیگر بازار است. این دستگاه از یک دوربین پشتی بهره می‌برد که در گوشه‌ی سمت چپ بالای آن قرار گرفته و لبه‌هایی مسطح شبیه آیفون دارد. با توجه به تصاویر جدید منتشرشده به‌نظر می‌رسد این تبلت در رنگ خاکستری، آبی و لیمویی به بازار عرضه خواهد شد.

ریلمی Pad X ۵G از قلم نیز پشتیبانی خواهد کرد و ظاهراً ریلمی قلمی کاملاً شبیه به مداد‌های معمولی را به‌همراه این دستگاه ارائه خواهد کرد. این تبلت جدید در ۲۶ مه برای بازار چین معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این محصول به تراشه‌ی Snapdragon ۸۷۰ مجهز شود. ظاهراً این تبلت نسخه‌ای ارزان‌تر از اوپو پد است؛ دستگاهی که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: