کد خبر: ۳۷۷۱۸۹
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
معاون بازاریابی بیمه کوثر به همراه مدیران بیمه‌های اموال، بیمه‌های اتومبیل، امور نمایندگان و نیز حسابرسی، بازرسی و مبارزه با پولشویی از سرپرستی استان گیلان بازدید کردند.
سرپرستی گیلان بیمه کوثر میزبان معاونان و مدیران ستادی
معصومه نجات‌بخش که اخیرا به عنوان معاون بازاریابی شرکت منصوب شده است با هدف افزایش تعامل با شبکه فروش و بررسی مشکلات آنان همراه با مرتضی اصلانی مدیر حسابرسی، بازرسی و مبارزه با پولشویی، اعظم علیزاده مدیرکل بیمه‌های اموال، احمدرضا متشکره مدیر امور نمایندگان و بهادر یاری‌پور مدیر بیمه‌های اتومبیل، در سرپرستی گیلان حضور یافت و پای صحبت نمایندگان نشست.

در این جلسه که نمایندگان فروش استان گیلان حضور داشتند، پس از بررسی و ارزیابی عملکرد سرپرستی و نمایندگان استان در سال گذشته، نمایندگان مشکلات و پرسش‌های خود را در موضوعات گوناگون مطرح و پاسخ‌های خود را از معاون و مدیران ستادی دریافت کردند.

گفتنی است، مناقصات بیمه‌ای، ارائه نرخ‌های رقابتی، ایجاد طرح‌های به‌روز در رشته‌های پرفروش، رسیدن به ترکیب مناسب پرتفوی با استفاده از راهبرد، برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های شرکت، چگونگی رایزنی با بیمه‌گذاران بزرگ برای جذب حداکثری پرتفوی آنان، ایجاد کارگروه در بین نمایندگان، راه‌های شناسایی و سنجش ریسک قابل‌قبول، بررسی درست پیشنهاد‌های بیمه و ارائه نرخ توجیه‌پذیر و منطقی، بررسی مشکلات مربوط به موضوع تامین اجتماعی و مالیات نمایندگان و همچنین بررسی بی‌نظمی در کسر از حقوق بیمه‌گذاران از جمله مهم‌ترین مسایلی بود که در این نشست صمیمی بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: