کد خبر: ۳۷۷۲۲۱
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
0
در هشتادوهشتمین گردهمایی (و هفتمین گردهمایی غیرحضوری) معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و روسای سازمان‌ها و مراکز فرهنگی این نهاد امروز برگزار شد.

هشتادوهشتمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برگزار شد
هشتادوهشتمین گردهمایی (و هفتمین گردهمایی غیرحضوری) معاونان فرهنگی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و روسای سازمان‌ها و مراکز فرهنگی این نهاد و تقدیر از شعب برتر این معاونت امروز ۳ خردادماه برگزار شد.

در این مراسم دکتر جمال رحیمیان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به سوم خرداد آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم پاسدار حریم انقلاب و ایران عزیز باشیم و در حوزه مأموریت خود نسبت به شهدا وفای به عهد داشته باشیم و این مسیر را در فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی خود ادامه دهیم.

وی افزود: خدا قوت می‌گویم به تلاش جهادگرانه فرهنگی و کسانی که در سراسر کشور در سازمان‌های وابسته به معاونت فرهنگی بار مسئولیت فرهنگی جهاددانشگاهی را به دوش کشیدند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به این‌که در این معاونت دارای چشم‌اندازی هستیم که باید براساس آن فعالیت کنیم، گفت: حضور فعال این معاونت در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهاددانشگاهی یکی از برترین فعالیت‌های معاونت فرهنگی بود.

وی در رابطه با فعالیت‌های این معاونت اظهار کرد: اعطای مجوز تأسیس به پنج مرکز نوع «ب» و انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری سازمان‌ها و مراکز تخصصی فرهنگی باکارنامه خوب  دیگر مراکز از جمله فعالیت‌های این معاونت است.

دکتر رحیمیان افزود: در گردهمایی هشتاد و هفتم هم مسائلی همچون توجه ویژه به جذب نیروی انسانی در جهاددانشگاهی، توسعه اقتصادی و علمی منوط به توسعه فرهنگی است، گزارش فعالیت سامانه مدیریت رویدادهای فرهنگی (رویتاب) و گزارش فعالیت‌ها و انتقال تجارب معاونان فرهنگی مطرح شد.

وی در ادامه به بیان هدف راه‌اندازی سامانه رویتاب این معاونت پرداخت و تصریح کرد: یکپارچه‌سازی رویدادهای معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به‌منظور مستندسازی و تشکیل بانک اطلاعاتی از دانشجویان و اساتید حوزه فرهنگی که دانشجویان با مراجعه به این سامانه توانایی مشاهده و یا شرکت در رویدادها را دارند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی درباره وضعیت سامانه رویتاب افزود: تاکنون ۲۰۷۲ رویداد در این سامانه تعریف شده است، دارای ۱۳۹۶۳ عضو فعال فرهنگی است، مشارکت ۵۲ سازمان، مرکز و واحد جهت تولید محتوا در این سامانه، پخش زنده بیش از ۴۰۰ رویداد فرهنگی، ۵۴۴۳ ساعت بهره‌مندی از کارگاه‌های رویتاب در ۳ ماهه اخیر، برگزاری ۲۱۹ کارگاه از زیرساخت کارگاه‌های سامانه رویتاب در شش ماهه اخیر است.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در ادامه این برنامه رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به ارایه گزارشی از فعالیت این سازمان پرداخت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: