کد خبر: ۳۷۷۲۲۶
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
ایسوس با انویدیا همکاری کرده تا مانیتوری بسازد که از طریق فناوری G-SYNC سریع‌ترین نرخ نوسازی جهان را در اختیار دارد. این محصول با رفرش ریت ۵۰۰ هرتزی با نام ROG Swift ۵۰۰ Hz به بازار می‌آید و به درد بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی می‌خورد.
اولین مانیتور ۵۰۰ هرتزی دنیا با همکاری ایسوس و انویدیا معرفی شد
مانیتور ایسوس ROG Swift اولین محصولی بود که فناوری ۳۶۰ Hz G-SYNC را در اختیار بازیکنان ورزش‌های الکترونیکی قرار داد. حالا این شرکت در یک همکاری دیگر با انویدیا این نمایشگر را به‌روز کرده و نرخ نوسازی آن را به ۵۰۰ هرتز رسانده است.

مانیتور جدید ایسوس پنل ۲۴ اینچی TN دارد که حداکثر رزولوشن آن به ۱۰۸۰p می‌رسد. اصلی‌ترین ویژگی این محصول نرخ نوسازی است که روی محبوب‌ترین اندازه مانیتور در رشته‌های E-Sports ارائه شده است. ROG Swift ۵۰۰ Hz با استفاده از کارت‌های گرافیک رده بالا هر ثانیه ۵۰۰ بار اطلاعات خود را به‌روز می‌کند.

این مانیتور همچنین از حالت G-Sync Esports و فناوری Reflex Analyzer پشتیبانی می‌کند. ایسوس ظاهرا محصول خود را از صفر با در نظر گرفتن بازی‌های رقابتی ساخته و پنل TN کمک می‌کند تا این دستگاه حداکثر وضوح حرکتی را داشته باشد. فناوری Reflex Analyzer انویدیا هم به کاربر اجازه می‌دهد در زمان استفاده از موس انویدیا رفلکس و پردازشگر‌های گرافیکی جی‌فورس تاخیر سرتاسری سیستم را اندازه بگیرد. البته در صورتی که خود بازی‌ها از این فناوری پشتیبانی کنند، مقدار تاخیر خیلی بیشتر پایین می‌آید.

مانیتور ROG Swift ۵۰۰ Hz با سرعت بالا و پایین‌ترین نرخ پاسخ‌گویی می‌تواند بهترین گزینه برای انجام بازی‌های رقابتی از جمله CS:GO, Valorant, Overwatch و Rainbow Six Siege باشد. فعلا صحبتی درباره قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه به میان نیامده، اما انتظار می‌رود که در هفته‌ها و ماه‌های آینده اطلاعاتی بیشتری درباره این محصول منتشر شود.

این رونمایی بخشی از برنامه انویدیا برای نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۲ بود. این شرکت همچنین در این مراسم از راهکار جدید خود برای خنک کردن GPU با مایع خبر داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: