کشاورز از رشد سرسام آور قیمتها بشدت انتقاد کرد
کد خبر: ۳۷۷۳۶۸
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران با انتقاد شدید از تصویب نشدن افزایش حقوق بازنشستگان در هیئت دولت گفت: با وجود آنکه دو ماه از سال میگذرد و گرانی و تورم رشد سرسام‌آوری داشته، هنوز دولت افزایش حقوق بازنشستگان را تایید نکرده است.
دولت سیزدهم علیه بازنشستگات با توقیف افزایش حقوق
فضل الله کشاورز در گفتگو با خبرنگار پول نیوز با اعلام اینکه مصوبه دستمزد شورای عالی کار ملاک افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است گفت: در حالیکه کارگران از ابتدای سال افزایش حقوق را دریافت کرده‌اند، اما هنوز کارگران بازنشسته در انتظار اجرای قانون از سوی دولت هستند تا بتوانند با حقوق جدید پاسخگوی گرانی ها و تورم های جدیدی باشند که ناشی از تصمیمات اشتباه دولت است.
 
 
وی با انتقاد شدید از عملکرد دولت سیزدهم گفت: در حالیکه رئیسی بارها بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های پایین جامعه تاکید کرده، اما در اولین آزمونی که قرار بود صداقت خود را به دهکهای پایین جامعه از جمله بازنشستگان اثبات کند، با توقیف افزایش حقوق، بازنشستگان را در سخت ترین شرایط قرار داده است.
 
 
رییس کانون بازنشستگان شهرقدس خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی آیا میدانید قیمت ها چقدر بالا رفته و با حقوق سال قبل نمی توان این همه گرانی که ناشی از سوء مدیریت دولت شما است، را پاسخگو بود؟ چرا اینقدر بازنشستگان را عذاب می دهید؟
 
 
وی با اعلام اینکه دولت سیزدهم به واسطه قول هایی که می دهد اما اجرا نمی کند، در نزد بازنشستگان سابقه بدی پیدا کرده است گفت: از ابتدای سال تا امروز چندین بار از سوی دولتمردان اعلام شده که افزایش حقوق اجرایی خواهد شد و بازنشستگان در پایان ماه مشاهده کردند که قول ها یکی پس از دیگری دروغ از آب در می‌آید.
 
 
کشاورز از دولتمردان خواست یک بار با جامعه بازنشستگان کارگری رو راست باشند و گفت: اگر می خواهید کارگران بازنشسته را در شرایط سخت معیشتی نگه دارید، به صراحت بگویید که قرار است در اولین سال دولت سیزدهم، چهار میلیون بازنشسته به همراه اعضای خانواده که بیش از ۱۲ میلیون نفر می شوند، سختی ناشی از سوء مدیریت دولتمردان در کابینه رییسی را تحمل کنند.
 
 
وی خطاب به کابینه دولت سیزدهم گفت: شما که افزایش حقوق بازنشستگان را توقیف کرده اید، آیا میدانید چرخهای این مملکت در دوران دفاع مقدس، در دوران سازندگی و سالهای پس از آن به دست همین بازنشستگان که در آن زمان کارگر بودند، به حرکت در آمده و چه سختی هایی را تحمل کرده اند؟
 
 
عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تهران با اعلام اینکه شرایط گرانی و تورم به اندازه‌ی وحشتناک است که امکان تحمل به هیچ عنوان مقدور نیست گفت: روزی نیست که بازنشستگان به کانون ها مراجعه نکنند و تقاضای برگزاری تجمع در مقابل ریاست جمهوری، وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی را خواستار نشوند، اما کانون ها سعی می کنند بازنشستگان را از این اعتراضات بر حذر دارند و آنها را به آرامش دعوت می کنیم.
 
 
وی با اعلام اینکه کانون های بازنشستگی سپر بلای دولتمردان ناکارآمد شده‌اند گفت: وزارت کار، سازمان تامین اجتماعی و هیئت دولت دروغ میگویند و وعده های پوچ می دهند، این رویکرد غلطی است که باعث عصبانیت بازنشستگان شده و تبعات بدی برای دولت سیزدهم دارد که می خواهد سه سال دیگر کشور را اداره کند.
 
 
کشاورز خطاب به رئیسی گفت: با این روشی که کشور را اداره می کنید، انتظار نداشته باشید سه سال دیگر باز هم در پای صندوق های رای نام شما را بنویسیم.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: