April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان غذا و دارو از تولید فیک انتقاد کرد
کد خبر: ۳۷۷۳۹۱
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
0
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در کنار وظایف نظارتی، وظایف حمایتی هم داریم و این کار را در چند وقت اخیر انجام دادیم و به دنبال رفع بروکراسی‌ها هستیم.
حمایت از تولیدکنندگان اصیل در دستور کار
بهرام دارایی رئیس سازمان غذا و دارو در حاشیه نمایشگاه ایران هلث با بیان اینکه در دوران کرونا همکاران حوزه دارو و تجهیزات پزشکی نمره قبولی گرفتند اظهار کرد: ما یک صنعت اصیل و دارای نخبگان داریم که در دوران کرونا توانستند به داد مردم برسند و این نشان داد که در کشور ما پیشرفت خوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه ما ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم گفت: مطالبات حق الناس است و باید به صورت جدی نسبت به آن اقدام شود و حق صنعت ارائه تسهیلات است و دولت به صورت یکپارچه باید از تولید کنندگان حمایت کند.

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: موضوع مواد اولیه و تولید نهایی باید متعادل باشد و نتیجه تولید دانش بنیان و... این بود که کرونا را مدیریت کردیم و داشتن تولید کنندگان خوب هم با مدیریت خوب به نتیجه میرسد و در این دولت اتفاقات خوبی افتاده است.

دارایی با بیان اینکه ما به صورت ۱۰۰ درصدی حمایت می‌کنیم گفت: ما وظیفه کمک به تولید کنندگان را داریم و برای ما اصالت بسیار مهم است و نباید تولید فیک داشته باشیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: