کد خبر: ۳۷۷۳۹۲
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
0
رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی کشور گفت: وزارت بهداشت متولی سلامت مردم است و در دوران کرونا همکاران ما اقدامات خوبی انجام دادند و به صورت جهادی در این سال‌ها کار کرده‌اند.
لزوم رفع انحصار در اداره کل تجهیزات وزارت بهداشت
مجید روحی رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی کشور در نمایشگاه ایران هلث اظهار کرد: بازار تجهیزات پزشکی کشور باید از ۷ میلیارد به ۱۵ میلیارد دلار برسد و در حوزه تولید ما ۳۰۰ شرکت دانش بنیان داریم.

وی با بیان اینکه اشکال موجود در اداره کل تجهیزات وزارت بهداشت، این هست که به محلی برای عده‌ای خاص تبدیل شده و همه آن‌ها در حال حاضر در سالن ۳۸b نمایشگاه حضور دارند گفت: اداره کل تجهیزات، صندوق شکوفایی، وزارت صمت در این سالن حضور دارند و انجمن تولید کنندگان ۲۳ دوره در این نمایشگاه حضور داشته، اما نباید مسئولان ما فقط به سالن ۳۸ b مراجعه کنند.

روحی با بیان اینکه تولید ما تمام نمایشگاه است و ما انتظار داریم حق شرکت‌های خارجی هم رعایت شود و انحصار طلبی نشود. ضریب تورم در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی افزایش داشته به ۴۰ درصد رسیده، اما شرایط ما به خاطر تحریم و قوانین داخلی بدتر است.

رئیس انجمن تولید کنندگان تجهیزات پزشکی کشور گفت: در تامین قطعات ما باید کریدور سبزی ایجاد شود که تولید کنندگان بتوانند کالاهای خود را از انبار گمرک به انبار خود منتقل کنند و در حال حاضر کالای بسیاری از تولیدکنندگان داخل گمرک باقی مانده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: