April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۵۴۸
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
0
براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال نماد‌های لاستیکی بازار سرمایه شفاف سازی کردند و از افزایش نرخ محصولات خبر دادند. لاستیک خودرو از امروز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ در گروه تایر‌های رادیال سواری و تایر‌های کشاورزی بایاس چقدر اعلام شده است؟
خبر مهم برای سهامداران لاستیکی بورس
براساس اطلاعات و اسناد منتشر شده، لاستیک خودرو از امروز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ در گروه تایر‌های رادیال سواری و تایر‌های کشاورزی بایاس بین ۲۵ تا ۳۰ درصد گران شده است.

پارسال اعضای انجمن صنفی صنعت تایر طی نامه‌ای به وزارت صمت اعلام کرده بودند که قیمت تایر باید ۴۰ درصد گران شود چرا که قیمت مواد اولیه افزایش یافته است و کارخانه‌های تولید کننده در حال زیان هستند، اما این درخواست رد شد.

آقای مصطفی تنها کارشناس صنعت تایر گفته بود قیمت مصوبی که در خصوص تایر اعلام شده مربوط به دی ماه سال ۹۹ است و همین عامل باعث شده زیان کارخانه زیاد شود.

توقف نماد‌های لاستیکی
به همین دلیل نماد‌های معاملاتی گروه لاستیک با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردیدند و این نماد‌ها روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

افزایش نرح محصولات "پارتا"
شرکت مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر در خصوص دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات شفاف سازی نمود و اعلام کرد با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت ناشی از افزایش نرخ مواد اولیه، افزایش نرخ دستمزد و اثر تورمی سایر هزینه ها، طبق محاسبات انجام شده بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نرخ فروش محصولات این شرکت از تاریخ ۱۴۰۱.۰۳.۰۸ به شرح ذیل افزایش می‌یابد:

۱- گروه تایر‌های رادیال سواری ۳۰ درصد

۲- گروه تایر‌های کشاورزی بایاس ۲۵ درصد

"پیزد" و افزایش نرخ محصولات
شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در خصوص دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات خود شفاف سازی نمود و اعلام کرد با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت ناشی از افزایش نرخ مواد اولیه، افزایش نرخ دستمزد و اثر تورمی سایر هزینه ها، طبق محاسبات انجام شده بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نرخ فروش محصولات این شرکت از تاریخ ۱۴۰۱.۰۳.۰۸ به شرح ذیل افزایش می‌یابد:

۱- گروه تایر‌های رادیال ۳۰ درصد

۲- گروه تایر‌های بایاس ۱۵ درصد

"پکویر" و افزایش نرخ محصولات
شرکت کویر تایر در خصوص دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات شفاف سازی نمود و اعلام کرد با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت ناشی از افزایش نرخ مواد اولیه، افزایش نرخ دستمزد و اثر تورمی سایر هزینه ها، طبق محاسبات انجام شده بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نرخ فروش محصولات این شرکت از تاریخ ۱۴۰۱.۰۳.۰۸، ۳۰% افزایش می‌یابد.

"پتایر" و افزایش نرخ محصولات
شرکت تولیدی ایران تایر در خصوص دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات شفاف سازی نمود. این شرکت اعلام کرد که با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت ناشی از افزایش نرخ مواد اولیه، افزایش نرخ دستمزد و اثر تورمی سایر هزینه ها، طبق محاسبات انجام شده بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان نرخ فروش محصولات این شرکت از تاریخ ۱۴۰۱.۰۳.۰۸ به شرح ذیل افزایش می‌یابد:

۱- گروه تایر‌های رادیال سواری ۳۰ درصد

۲- گروه تایر‌های کشاورزی بایاس ۲۵ درصد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: