کد خبر: ۳۷۷۵۵۱
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی گفت: بسیج ماموریت دارد جوجه‌های یک روزه را به جامعه هدف برساند.
بسیج برای ساماندهی مازاد تولید جوجه‌های یک‌روزه ورود کرد
«مهرداد پاکار» روز یکشنبه در حاشیه جلسه همت (همت بسیج مردمی برای حمایت از تولید جوجه یکروزه) که به ریاست سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن اشاره به غیرحرفه‌ای بودن تصاویر منتشر شده در فضای مجازی درخصوص معدوم‌سازی جوجه‌های یک روزه افزود: تمهیداتی درخصوص ساماندهی مازاد تولید جوجه‌های یکروزه توسط وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده است.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: این جوجه‌ها برای مرغداری‌ها ارسال می‌شوند و اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد، بسیج مأموریت دارد این جوجه‌های یک‌روزه که توسط معاونت پشتیبانی امور دام خریداری شده‌اند را با کمک سازمان بسیج سازندگی کشور و با نظارت سازمان دامپزشکی با برنامه مصوب به جامعه هدف مشخص شده برساند.

وی گفت: برای بعد از این فرایند هم تمهیداتی اندیشیده شده و اکنون مهم‌ترین کاری که اتفاق می‌افتد حمایت از تولید و تأمین امنیت غذایی مردم است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: