April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۶۰۰
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
گوگل از اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از واکنش های ایموجی در گوگل داکس خبر داد.
امکان واکنش با ایموجی در گوگل داکس فراهم شد
واکنش‌های ایموجی در پیام رسان‌های اندرویدی مانند مسنجر فیسبوک، واتس اپ، تلگرام و همچنین سرویس‌های چت سازمانی مانند مایکروسافت و اسلک فراهم شده است. این ویژگی اکنون در گوگل داکس نیز در دسترس قرار گرفته است. کاربران گوگل داکس می‌توانند از ایموجی‌ها به جای واژه‌ها برای پاسخ استفاده کنند. بنا به گزارش Android Central، این ویژگی فقط برای مشتریان سرویس گوگل ورک اسپیس (Google Workspace) در دسترس است.

واژه پرداز آنلاین گوگل (گوگل داکس) به شما امکان می‌دهد از شکلک‌ها (ایموجی‌ها) برای انتشار نظر (پاسخ) روی یک سند یا متن استفاده کنید. این ویژگی در ابتدا سال گذشته در Google l /O اعلام شد بنابراین انتشار آن نباید تعجب آور باشد.

هنگامی که در حالت ویرایش، متن یک سند را هایلایت می‌کنید، دکمه واکنش ایموجی به عنوان گزینه سوم بین " افزودن نظر " و " پیشنهاد ویرایش‌ها " نشان داده می‌شود. با کلیک بر روی نماد چهره خندان می‌توانید به کاتالوگ کامل ایموجی‌ها دسترسی پیدا کنید. نوار جست و جو همچنین به شما امکان می‌دهد شکلک خاصی را پیدا کنید که به بهترین نحو واکنش شما را نشان می‌دهد. همه واکنش‌های ایموجی در سمت راست سند ظاهر می‌شوند.

گوگل داکس

واکنش‌های ایموجی به طور پیش فرض در داکس روشن است و هیچ گزینه‌ای برای ادمین‌ها برای غیرفعال کردن آن وجود ندارد. گوگل به تدریج این ویژگی را در تاریخ ۵ آوریل برای انواع خاصی از دامنه‌ها عرضه کرد. مطمئنا چند هفته طول خواهد کشید تا واکنش‌های ایموجی برای همه کاربران واجد شرایط فعال شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: