کد خبر: ۳۷۷۶۲۹
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
0
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: تعداد ۶۵ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در اردیبهشت امسال در نقاط مختلف خوزستان کشف و جمع آوری شد.
کشف ۶۵ دستگاه رمز ارز غیر مجاز در خوزستان
علی خدری روز دوشنبه بیان کرد: تعداد ۶۵ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در شهرستان‌های شوشتر، خرمشهر، بهبهان، امیدیه، و ماهشهر، شناسایی، و کشف و ضبط شد و متخلفان به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی با بیان اینکه میزان ظرفیت برق مصرفی این ماینر‌ها ۱۳۰ کیلو وات ساعت است ادامه داد: طبق قانون با مراکز غیرمجاز سرقت انرژی، با همکاری مراجع قضایی و انتظامی برخورد خواهد شد.

وی افزود: همه هم استانی‌ها همکاری لازم را برای پایداری شبکه توزیع برق و تامین برق مستمر و پایدار با شرکت توزیع نیروی برق خوزستان داشته باشند.

مدیرعل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: هم استانی‌ها برای کمک به اقتصاد کشور، آرامش و امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و حراست برق شهرستان ها، یا از طریق سامانه سمات که لینک آن در اپلیکیشن "برق من" موجود است، و یا با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۲۰۰۰۱۰۰۸۷۸ حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اطلاع دهند.

پول مجازی (بیت‌کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد، اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص استخراج این پول مجازی (ماینر) ساخته شده که واردات و استفاده از آن‌ها در ایران غیرمجاز است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: