کد خبر: ۳۷۷۶۸۷
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
0
طبق اعلام انجمن پالایشگاه‌داران روغن‌سازی، سازمان حمایت با تغییر قیمت روغن موتور موافقت کرده، اما این موضوع باید به تایید ستاد تنظیم بازار برسد.
افزایش قیمت روغن موتور به تعویق افتاد!
طبق نامه انجمن پالایشگاه‌داران روغن‌سازی به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی، سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکنندگان با افزایش قیمت محصولات روانکار موتوری (روغن موتور) موافقت کرده، اما طبق اعلام قبلی این سازمان این تغییر قیمت باید ابتدا به تأیید نهایی ستاد تنظیم بازار رسیده و سپس اعلام رسمی شود.

میزان درخواست تولیدکنندگان برای افزایش قیمت به جهت خروج از زیان‌دهی، عددی بیشتر از این بوده که سازمان حمایت تنها با ۲۵ درصد آن موافقت کرده است.

دلیل این افزایش قیمت، بالارفتن هزینه‌های تولید شامل قیمت لوبکات، نرخ ارز و به تبع آن مواد افزودنی، مواد اولیه وارداتی، مواد بسته‌بندی و سایر هزینه‌ها بیان شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: