کد خبر: ۳۷۷۶۸۸
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
0
با برداشته شدن محدودیت‌های کووید-۱۹ در چین، بیت کوین در بالای سطح ۳۰۰۰۰ دلاری به صعود خود ادامه می‌دهد.
دلیل افزایش قیمت بیت کوین مشخص شد
بیت کوین بیشترین میزان رشد خود طی دو هفته گذشته را تجربه کرد و در بالای سطح ۳۰۰۰۰ دلاری معامله می‌شود. سرمایه گذاران و استراتژیست‌ها پیشتر عنوان کردند که بازار رمزارز‌ها درحال خروج از کف قیمتی خود است.

بزرگترین رمزارز جهان در لحظه انتشار این مطلب، با قیمت ۳۱،۷۶۰ دلار معامله می‌شود. این رمزارز بیشترین سود خود را از ۱۵ ماه مه (۲۵ اردیبهشت) به ثبت میرساند. اتریوم و سایر رمزارز‌ها مانند اولانچ طی هفته گذشته علیرغم ثبات بیت کوین، کاهش پیدا کردند.

پس از اینکه چین اعلام کرد محدودیت‌های کووید-۱۹ را برمیدارد، بازار‌های سهام در آسیا و اروپا شروع به افزایش کردند. این درحالیست که بازار‌های ایالات متحده به مناسبت روز یادبود بسته بودند.

هیدن هیوز (Hayden Hughes)، مدیر اجرایی پلتفرم آلفا ایمپکت عنوان کرد: “بازار‌ها مدت هاست که منتظر یک رالی بازیابی هستند. بیت کوین هشت هفته است که به طور متوالی قرمز است و از لحاظ تکنیکال به سطوحی رسید که ما آنرا کف بازار‌های خرسی می‌نامیم. ”

همبستگی بین بیت کوین و سهام طی هفته گذشته شروع به کاهش کرد، زیرا شاخص S&P ۵۰۰ بزرگترین افزایش هفتگی خود از نوامبر ۲۰۲۰ (آبان ۱۳۹۹) را به ثبت رساند، در حالی که بیت کوین برای هشتمین هفته متوالی سقوط کرد.

شیلیانگ تانگ (Shiliang Tang)، مدیر ارشد سرمایه گذاری در صندوق رمزارزی LedgerPrime، در ایمیلی نوشت:

“انتظار دارم شکاف ایجاد شده در نمودار همبستگی در کوتاه مدت با رشد بازار رمزارز‌ها، کاهش یابد. ”

اتریوم در روز دوشنبه تا ۷.۷ درصد جهش کرد در حالی که اولانچ و سولانا به ترتیب ۱۲ و ۷ درصد افزایش یافتند.

آقای هیوز افزود:

“در شرکت، شاهد خرید عظیم اتریوم و چندین آلتکوین هستیم و این الگو‌ها نماینگر چیزی است که در جولای ۲۰۲۱ (خرداد-تیر ۱۴۰۰) و ژانویه ۲۰۲۲ (دی-بهمن ۱۴۰۰) دیدیم، زمانی که بازار خرسی به کف خود رسید. ”

جوئل کروگر (Joel Kruger)، استراتژیست صرافی رمزارزی LMAX Digital، در این باره عنوان کرد:

“رالی فعلی بازار در شرایطی صورت می‌گیرد که حجم معاملات در آخر هفته و تعطیلات ایالات متحده بسیار کم بود. از این رو، باید احتیاط کرد. ”

بر اساس گزارش‌های تورمی از اسپانیا و آلمان در روز دوشنبه، نیرو‌های اقتصاد کلان که در هفته‌های اخیر، بازار رمزارز‌ها را تحت فشار قرار داده اند، در آستانه کاهش نیستند. قیمت‌های مصرف‌کننده در هر دو کشور در ماه می (اردیبهشت-خرداد) سریع‌تر از حد انتظار افزایش یافتند و در اثر آن، بانک مرکزی اروپا برای حذف بسته‌های محرک دوران بحران تحت فشار قرار گرفت. افزایش نرخ بهره در سرتاسر جهان باعث فروش دارایی‌های پر ریسک در سال جاری شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: