April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
زمان دفاع از عملکرد‌ها و مدیریت‌های موثر فرا رسید
کد خبر: ۳۷۷۷۴۵
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
در حالی بیمه پاسارگاد به سوی مجمع عمومی می‌رود که از نظر بهره وری کل عوامل در «گروه مؤسسات بیمه ای» و همچنین از نظر شاخص بازده فروش رتبه اول را کسب کرد.

بیمه پاسارگاد در آستانه مجمع عمومی با کارنامه درخشان

تمامی شرکت‌ها برای آنکه بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند، می‌بایست بر اساس قانون مجمع عمومی برگزار کنند تا مدیران به سهامدارن توضیح دهند و از عملکرد خود دفاع کنند. مدیران برخی از بنگاه‌های اقتصادی که عملکرد ضعیفی داشته اند، نگران فرا رسیدن روز بازخواست و ارایه گزارش به سهامداران هستند، اما آن دسته از مدیران که با قدرت از منافع شرکت دفاع کرده و بیلان قابل توجهی داشته اند، نگرانی بابت فرا رسیدن روز مجمع ندارند.

بیمه پاسارگاد نیز مطابق قانون می‌بایست مجمع عمومی خود را برگزار کند تا بتواند برای یک سال دیگر به فعالیت خود ادامه دهد.

مجمع بیمه پاسارگاد در شرایطی در ۲۲ خرداد سال جاری برگزار می‌شود که در بیست و چهارمین رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت بیمه پاسارگاد از نظر بهره وری کل عوامل در «گروه مؤسسات بیمه ای» و همچنین از نظر شاخص بازده فروش رتبه اول را کسب کرد.

سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و چهارمین سال متوالی، فهرست شرکت‌های برتر کشور را بر اساس سال مالی ۱۳۹۹ با حضور مقامات، مدیران شرکت‌های برتر و صاحب نظران اقتصادی و صنعتی در روز دوشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما اعلام کرد.
 

شاخص‌های گوناگونی از نظر شاخص‌های بهره وری، شاخص‌های سودآوری و عملکرد، شاخص‌های اندازه و رشد شرکت شامل: فروش، رشد فروش، فروش سرانه، ارزش افزوده، دارایی، رشد دارایی، تعداد کارکنان، رشد اشتغال و… شرکت‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین این رتبه بندی که شرکت‌های بزرگ و تأثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی کشور و گروه‌های صنعتی، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی انجام شده است.

بیمه پاسارگاد طی سال‌های فعالیت خود با بهره مندی از شبکه گسترده فروش، کارشناسان متخصص و کارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور در بیش از ۱۵ مدیریت منطقه، ۸۸ شعبه و ۲۸۴۹ نمایندگی عمومی فعال و ۳۴،۶۱۷ نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه، رکورد اشتغال زایی در صنعت بیمه از حیث توسعه فروش را نیز نصیب خود نموده است.

این اعداد و ارقام نشان می‌دهد که مدیریت بیمه پاسارگاد در مجمع عمومی با دست پر مقابل سهامداران و سرمایه گذاران حاضر خواهد شد و نگرانی بابت مجمع وجود ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: