کد خبر: ۳۷۷۷۶۳
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
0
نسبت به سال گذشته افزایش بودجه برای رتبه بندی معلمان اختصاص داده شده است و وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام نیرو‌های حق التدریسی خبر داد.
تخصیص اعتبار برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان
یوسف نوری ظهر امروز در نشست با فرهنگیان اظهار داشت: دولت قبلی برای اجرای این طرح منبعی نداشته و فقط ۲۰ هزار میلیارد تومان برای سه سال در نظر گرفته بود، اما اکنون ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۸۵۰ هزار نفر اختصاص می‌دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت با مجلس بر سر برگزاری آزمون قبل از صدور احکام اختلاف نظر دارد افزود: هر زمان که این طرح نهایی شود اجرای احکام فرهنگیان از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی در آموزش و پرورش با رابطه‌های مختلف استخدامی مشغول به کار هستند که یکی از آن‌ها مهر آفرین با جمعیت ۶۱ هزار نفری است و تیر ماه بعد از برگزاری آزمون کد کارمندی برای آن‌ها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی مجوز‌هایی برای استخدام در آموزش و پرورش گرفته شده است، خاطر نشان کرد: ۳۲هزار نیروی آموزشی خرید خدمات و نهضتی در حال حاضر مشغول فعالیت هستند که از این تعداد۲۰هزار نفر حکم شروع کار آن‌ها صادر و مابقی در سال تحصیلی آینده، محل خدمتشان تعیین و حکم شروع فعالیت آن‌ها صادر خواهد شد.

وی افزود: در برنامه راهبردی سند تحول آموزش و پرورش تاکنون هر فردی از سهم و ظن خود یار شد و کار کرد، اما الان کار‌های اصولی آغاز شده که قرارگاه یکی از آن اقدامات قابل اشاره است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: