کد خبر: ۳۷۷۷۶۷
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
دومین جلسه کمیته ارتقاء ایمنی سواحل با محوریت تدوین برنامه‌های پیشگیرانه و عملیاتی در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
تدوین برنامه‌های پیشگیرانه در حوزه ارتقاء ایمنی سواحل
در دومین جلسه کمیته ارتقاء ایمنی سواحل با ارائه گزارش‌های آماری و تحلیلی از سوی نمایندگان حوزه‌های مختلف، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود و فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح دریایی مورد بررسی قرار گرفت.

‎جعفر شعبانی مقدم مشاور مدیرعامل و مسئول پیگیری‌های ویژه سازمان منطقه آزاد کیش، هدف از تشکیل این جلسات را ادای تکلیف این مجموعه به عنوان بخش حاکمیتی جزیره عنوان کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص، نقش و وظایف خود را به خوبی ایفا کرده و از این پس نیز باید با جدیت بیشتر مباحث مربوط به امداد و نجات سواحل جزیره را پیگیری کند.

‎وی افزود: در حوزه ایمنی سواحل باید شرایط مطلوب و ویژه کنونی کیش را که به عنوان جزیره‌ای خاص با محوریت گردشگری و تفریحی در کشور معرفی شده است به خوبی حفظ کنیم.

‎شعبانی مقدم اظهار داشت: در این راستا باید با بهره گیری از تجارب گذشته با اقدامات موثری در جهت ارتقاء آن از جمله آموزش، آگاه سازی، تبلیغات محیطی، طراحی تابلو‌های گویا، تاثیرگذار و در خور شأن منطقه آزاد کیش در دستور کار قرار گیرد.

‎وی خاطر نشان کرد: تداوم برگزاری جلسات این کمیته با بهره گیری از خرد جمعی برای تقویت فعالیت‌های حوزه ایمنی سواحل جزیره کیش و عمل به وظایف، امری ضروری می‌باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: