کد خبر: ۳۷۷۷۷۹
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
اگر اطلاعات فاش شده توسط منابع کره‌ای صحت داشته باشد، مایکروسافت احتمالا نسخه به‌روز شده «سرفیس لپ‌تاپ گو» (Surface Laptop Go) با نام لپ‌تاپ گو ۲ را به زودی معرفی خواهد کرد.
مشخصات سرفیس لپ‌تاپ گو ۲ مایکروسافت افشا شد
بزرگترین تغییری که طبق گزارش‌ها در نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ گو وجود خواهد داشت، پردازنده نسل یازدهمی اینتل (i۵-۱۱۳۵G۷) است که جایگزین نسخه اصلی با پردازنده نسل دهمی می‌شود. همچنین این بار مایکروسافت دستگاه خود را با ویندوز ۱۱ راهی بازار می‌کند و ظاهرا عملکرد دوربین HD آن بهبود پیدا می‌کند.

این منبع کره‌ای همچین ادعا کرده پیش سفارش این دستگاه در ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) آغاز خواهد شد، که با این وجود می‌توان انتظار داشت به زودی شاهد معرفی آن باشیم. قبلا هم توسط نشریه دیگری گزارش شده بود که این دستگاه ممکن است ۶۵۰ دلار قیمت داشته باشد.

به غیر از موارد اشاره شده، به نظر می‌رسد سایر مشخصات لپ تاپ جدید با نسخه قبلی مطابقت داشته باشد؛ بنابراین همچنان دارای نمایشگر ۱۲.۴ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ و حسگر اثر انگشت روی کلید پاور خواهد بود. همچنین می‌توان انتظار داشت پورت‌های آن شامل USB-A، USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و همچنین یک پورت برای شارژر اختصاصی مایکروسافت باشد.

در تصاویر و توضیحات ارائه شده، هیچ شواهدی مبنی بر وجود صفحه کلید با نور پس زمینه وجود ندارد که البته در نسل کنونی سرفیس لپ‌تاپ گو نیز وجود نداشت.

علاوه بر این موارد، توضیح داده شده که لپ تاپ جدید مایکروسافت با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود، با این حال نمی‌دانیم ردموندی‌ها برای نسخه پایه آن چه مشخصاتی را درنظر می‌گیرند. همچنین نشریه کره‌ای توضیح داده که با هر بار شارژ این دستگاه، تا ۱۳.۵ ساعت می‌توان از آن استفاده کرد.

سرفیس لپ تاپ گو به عنوان گزینه جدید در بازار دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه می‌تواند با کروم‌بوک‌هایی که در بین دانشجویان محبوبیت دارد، رقابت کند. با این وجود، نسخه اصلی این دستگاه مایکروسافت چندان مورد استقبال عمومی قرار نگرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: