کد خبر: ۳۷۷۷۸۹
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
0
رمزینکس اعلام کرد که به عنوان تنها صرافی ایرانی از ایردراپ شبکه ترا ۲ پشتیبانی کرده و کوین‌های ایردراپ شده را به کاربرانش اختصاص داده است. تخصیص این ارز بر اساس موجودی لونا در شبکه قدیمی آن در کیف پول کاربران رمزینکس در ساعت ۰۰:۰۰ روز ۶ خرداد انجام گرفت.
رمزینکس پشتیبانی از ایردراپ لونا را به پلتفرم خود اضافه کرد
پس از شوک بزرگی که به واسطه ریزش بیش از ۹۹ درصدی لونا طی یک ماه گذشته به بازار رمزارز‌ها وارد شد، ترافورم لبز (TerraForm Labs) به عنوان شرکت توسعه دهنده شبکه ترا تصمیم به طرح احیای اکوسیستم ترا و ایجاد شبکه جدیدی به نام ترا ۲ گرفت. هدف از این تصمیم، جبران بخشی از ضرر وارد شده به دارندگان لونا بود.

در پی این اتفاق شبکه قدیمی ترا به «ترا کلاسیک» تغییر نام داده شد و نام لونا نیز به لونا کلاسیک تغییر کرد. همچنین اعلام شد کوین لونا به عنوان کوین اصلی شبکه ترا ۲ از طریق ایردراپ به کاربران تخصیص داده خواهد شد.

سرانجام این ایردراپ در تاریخ ۲۸ می (۷ خرداد) انجام شد و بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی از آن پشتیبانی کردند و رمزینکس در اولین اقدام طبق فرایند‌های جهانی و منطق محاسباتی لونا ایردراپ اقدام به تخصیص لونا ۲ میان کاربران خود کرد.

لازم به تاکید است که توزیع لونا ۲ در رمزینکس براساس تصاویر ثبت شده در تاریخ ۶ خرداد انجام شده است و برای دریافت آن هیچ اقدام دیگری از سوی کاربران نیاز نبوده است. همچنین کاربران در صورت داشتن هرگونه پرسش می‌توانند با پشتیبانی رمزینکس در ارتباط باشند.

همچنین به عنوان یک هشدار امنیتی در راستای حفظ دارایی‌های کاربران، رمزینکس به کاربران خود تاکید کرد به هیچ عنوان تحت تاثیر صفحات ناشناس، ربات‌ها و... در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی، چون ایردراپ لونا و... قرار نگیرند تا داریی‌های آن‌ها از دست نرود.

گفتنی است رمزینکس با بیش از ۴ سال فعالیت مستمر، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را در قالب بازار همتا به همتا پشتیبانی می‌کند و متنوع‌ترین روش‌های سفارش‌گذاری را ارائه می‌دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: