April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۹۳۱
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
0
به مناسبت هفته میراث فرهنگی و به پاس فعالیت های شرکت در عرصه میراث فرهنگی ، مرمت و نگهداری آثار باستانی استان صورت پذیرفت.
تجلیل استاندار ، دادستان و مدیر کل میراث فرهنگی استان از شرکت گهرزمین
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، محمدمهدی فداکار استاندار با همراهی دادخدا سالاری دادستان کرمان، فریدون فعالی مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان  و هیات همراه به پاس فعالیت‌ها و تلاش‌های مجدانه شرکت سنگ آهن گهرزمین در زمینه حفظ، مرمت و نگهداری آثار باستانی دیار کریمان از این شرکت تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
در این مراسم دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین به نمایندگی از این شرکت لوح سپاس را دریافت نمودند.
شایان ذکر است شرکت گهرزمین در راستای عمل به مسوولیت‌های اجتماعی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز ۱۴۰۱ و مرمت و بازسازی قلعه تاریخی منوجان که هم اکنون در حال انجام است را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. همچنین چندی پیش نیز قراردادی فی مابین شرکت گهرزمین، اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرداری سیرجان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: