April 2024 23 / سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۷۹۵۷
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرارسیدن سی و سومین سالروز رحلت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت مهدی کشاورز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رفتی و عطر یاد تو در روزگار ماند

یعنی که از تو خاطره بیشمار ماند

رفتی و در فراق تو این ملت بزرگ

خون گریه کرد و تا به ابد اشکبار ماند

تقویم تاریخ ورق خورد و ماه خرداد، ماه فقدان بزرگ مردی که در سایه رهبری، تدبیر و بصیرتش هویت از دست رفته مان را به دست آوردیم و به زندگی سلامی دوباره گفتیم، اما صدافسوس که با عروج و فراقش داغی عظیم بر دل ملت بزرگ ایران گذاشت و خود به دیدار معشوقی شتافت که تمام عمر خود را وقف او کرده بود.

۱۵ خرداد قیامی است که سر آغاز نهضت اسلامی ایران به شمار می‌رود و یوم الله بزرگی که هیمنه حکومت و قدرت ظالم ستمشاهی را در هم شکست و استقلال و آزادی ملت ایران را به آن‌ها بازگرداند.

اینجانب، ضمن تسلیت سالگرد عروج ملکوتی رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد به ساحت مقام معظم رهبری، ساکنان و گردشگران جزیره کیش، از خداوند متعال علو درجات برای روح پاکشان را مسئلت دارم.



مهدی کشاورز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: