حسن شریفی، در این آیین که با حضورجمعی از مسئولان استانی، همکاران، اعضای انجمن صنفی نمایندگان وپیشکسوتان برگزار شد، تاکید کرد: از همه همکارانم در بیمه ایران میخواهم، در درجه اول تکریم مردم عزیز را در اولویت کارهای خود، قرار دهند.
شریفی با اشاره به حادثه آتش سوزی سال ۱۳۹۸ بازار تاریخی سرپوشیده تبریز، خاطر نشان کرد:
بیمه ایران در راستای ارائه خدمات بی منت، خسارت زیاندیدگان این حادثه را، با تیم کارشناسی قوی، ظرف مدت یک هفته از وقوع آتش سوزی پرداخت کرد و موجب راهاندازی مجدد کسب و کار این بازار شد.
مدیرعامل بیمه ایران موضوع فرهنگسازی بیمه، برای برخورداری حداکثری مردم، از خدمات شرکتهای بیمه برای جبران خسارت آنها، در زمان وقوع حوادثی مانند آتش سوزی، زلزله، سیل وسایر حوادث را مهم دانست وخواستارتوجه بیشتر مسئولین و مردم به موضوع بیمه شد.
جعفری آذر، فرماندار شهرستان تبریز، در این مراسم با قدردانی از تلاشهای بیمه ایران، گفت: بیمه ایران، پیشتاز صنعت بیمه است و من به عنوان یک شهروند ومشتری، ۱۵ سال است که از خدمات بیمه ایران استفاده میکنم، بدون اینکه ارتباط کاری با این مجموعه داشته باشم، بیمه ایران را انتخاب کردم.
وی در ادامه اظهار داشت: بیمه ایران بعنوان راهبر و سیاست گذاراصلی صنعت بیمه در کشور مطرح است و امیدوارم با راهگشایی بیمه ایران، شاهد پوشش حداکثری همه مردم، از خدمات بیمهای در کشور باشیم.
برنامههای دیگرمدیر عامل وهیات همراه، در این استان، راه اندازی سامانه برخط پرداخت خسارت غیرحضوری شعبه تبریز، دریافت لوح تقدیر از هیأت امنای بازار تاریخی تبریز به پاس عملکرد خوب و سریع در جریان حادثه آتش سوزی بازار تبریز و بازدید از شعبههای ممتاز امام خمینی (ره) و مرند بود.
گفتنی است درابتدای این مراسم فرامرز قهرمانی مدیرکل بیمه ایران آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد استان و روند ساخت ساختمان تبریزرا ارائه نمود.