کد خبر: ۳۷۷۹۶۲
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
یکی از اقدامات مهم و ارزشمند دکتر جعفری مدیرعامل بیمه دانا در صد روز اخیر، بهره‌برداری از کارت طلایی مهردانا است که خدمات قابل توجه و استثنایی را به مشتریان ارائه می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این طرح نوین بیمه ای، به مهمترین مشخصات، خدمات و تسهیلات این بیمه‌نامه اشاره می‌کنیم.
تسهیلات استثنایی کارت طلایی مهردانا برای بیمه گذاران بیمه دانا
کارت طلایی مهردانا برای بیمه‌گذاران بیمه دانا در رشته‌های مختلف بیمه‌ ای، از جمله شخص ثالث، بدنه خودرو، آتش‌سوزی منازل مسکونی مهرآشیان، حوادث مهریار و عمر ساده زمانی ارائه خدمت می‌کند.

در کارت طلایی مهردانا همچنین خدمات امدادی برای مشتریان به صورت شبانه‌روزی در سراسر کشور در نظر گرفته شده که شامل اعزام امدادگر، آماده‌سازی و حمل خودرو در شهر و جاده، تعویض لاستیک، پنچر و تسمه‌های پروانه‌ای، سوخت‌رسانی، باتری به باتری، تعویض باتری، و مشاوره تلفنی می‌شود. تمام خدمات ارائه شده برای مشتریان بسته طلایی رایگان بوده و بیشتر خدمات ارائه‌شده نیز نامحدود است.

بر اساس این گزارش، طرح بهینه‌سازی‌شده مهردانا در قالب کارت نقره‌ای نیز طراحی شده که خدمات این کارت نیز به‌صورت رایگان، اما به تعداد محدودتری در مقایسه با کارت طلایی در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌دهد.

متقاضیان و علاقمندان برای تهیه این بیمه‌نامه‌ها می‌توانند به تمامی نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور مراجعه و با دریافت شرایط وام خرید این بیمه‌نامه، نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

سقف تسهیلات بسته طلایی و نقره‌ای بیمه دانا تا ۲۰۰ میلیون ریال خواهد بود و مشتریان عادی می‌توانند با یک فقره چک صیادی و سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز پس از عقد تفاهم‌نامه همکاری و ارائه گواهی کسر از حقوق، قادر خواهند بود از تسهیلات استثنایی این بیمه‌نامه برخوردار شوند.

مراحل صدور کلیه بیمه‌نامه‌های این طرح بدون نیاز به کاغذ (Paperless) و در بستر آنلاین انجام خواهد شد و از طریق اسکن کیوآرکد درج‌شده روی کارت در صفحه کاربری مشتری قابل دستیابی و مشاهده است.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی می‌توانند به نمایندگی‌های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: