April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۰۲۶
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
0
مدیرعامل بانک کارآفرین درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی را تسلیت گفت.
پیام تسلیت مدیرعامل بانک کارآفرین در پی درگذشت سید محمود دعایی
در پیام تسلیت دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تأثر، خبر در گذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، یار دیرین امام عظیم‌الشأن و رهبری معظم انقلاب، مدیر مؤسسه روزنامه وزین اطلاعات و نماینده شش دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزد خرداد موجب تاثر و تاسف شد.

این چهره متعهد، سرشناس و پر تلاش عرصه فرهنگ و رسانه کشور در عمر با برکت خویش لحظه‌ای از خدمت و مجاهدت در راه مبارزه با استبداد و خدمت به آموزه‌های دینی از پای ننشست.

فقدان این عالم ربانی، خدوم و متواضع که به واقع نماد واقعی اخلاق، اعتدال و نقطه امید و اتکا اصحاب فرهنگ بود را به محضر مقام معظم رهبری، اهل فرهنگ و رسانه و به‌ویژه همکارانشان در مؤسسه اطلاعات و همسر و فرزندان گرامی ایشان تسلیت می‌گویم واز خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان و خانواده محترم صبر و اجر مسألت داریم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: