April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۰۲۷
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
0
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: مالکینی که در تهران واحد نیم ساخته دارند، می‌توانند برای دریافت وام نهضت ملی مسکن اقدام کنند.
اگر واحد نیمه ساخته دارید می‌توانید این وام را بگیرید
ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن از روز گذشته آغاز شد؛ در این راستا به گفتگو با خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پرداختیم.

وی درباره وام‌های مسکن گفت: یکی از وام‌های مسکن، وام ودیعه مسکن است که برای تهران ١٠٠میلیون تومان، مراکز استان‌ها ٧٠میلیون تومان و شهر‌های کوچک نیز ۴٠میلیون تومان است و از پنج شنبه سامانه باز شده و متقاضیان وام ودیعه مسکن می‌توانند ثبت نام کنند و از تسهیلات استفاده کنند.

محبت خواه ادامه داد: مورد دوم وام‌های نهضت ملی مسکن است که ۴۵٠میلیون تومان برای خود تهران است؛ البته در تهران نهضت ملی مسکن نداریم، ولی واحد‌های خود مالک و بافت فرسوده می‌توانند از این وام استفاده کنند. در حریم حضرت عبدالعظیم حسنی هم وام ۶٠٠میلیون تومان است. در شهر‌ها نیز به تناسب رقم متفاوت است. اقساط وام ۴۵٠میلیون تومانی ٢٠ساله است و این می‌تواند بهترین کمک باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی تهران درباره ساخت ۴میلیون واحد در ۴سال توضیح داد: زمین این طرح برای دو سال آماده است و در تمام استان‌ها عملیات اجرایی شروع شده و ما سعی خواهیم کرد امسال کل زمین‌های تعهدشده را آماده کنیم که عملیات اجرایی آغاز شود. این عملیات قطعا تاثیر مثبتی بر قیمت مسکن دارد، زیرا عرضه و تقاضا را مدیریت می‌کند. تا زمانی که متقاضی باشد ما موظف هستیم زمین را تهیه کنیم و کار‌ها را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: این واحد‌ها در اکثر استان‌ها در داخل شهر‌ها هستند و در تهران هم افرادی که واحد‌های نیمه‌ساخته و... دارند، می‌توانند این وام را دریافت کنند. واحد‌های نیمه ساخته‌ای که در شهر تهران به صورت اسکلت بالا رفته می‌توانند مراجعه کنند و با دریافت تسهیلات واحد را به اتمام برسانند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: