April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۰۳۳
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
براساس دستوری که از طرف علیرضا زاکانی برای کلیه کارکنان شهرداری تهران ارسال شده، امروز هیچ‌کس در شهرداری و زیرمجموعه‌های گسترده آن حق ندارد کامپیوتر خود را روشن کند!
هیچ‌کس در شهرداری حق ندارد کامپیوتر خود را روشن کند
شبکه‌های داخلی و زیرساخت‌های اینترنتی و ارتباطی شهرداری تهران روز پنجشنبه هدف حمله سایبری قرار گرفت و زاکانی و همکارانش پس از ۱۰۰ ساعت هنوز نتوانسته‌اند وضعیت را به حال عادی برگردانند.

وب‌سایت‌ها، دسترسی به سامانه‌های مختلف و اتوماسیون و دیگر شبکه‌های داخلی همچنان قطع است و به پرسنل اعلام شده که کسی مجاز نیست از دستگاه رایانه خود استفاده یا حتی آن را روشن کند.

روز پنج‌شنبه ١٢ خرداد، یک گروه هکری با انتشار ویدیو‌هایی از دیتاسنتر مرکز فناوری اطلاعات شهرداری تهران، اعلام کرد که به زیرساخت دوربین‌های مراقبتی شهرداری تهران دسترسی پیدا کرده است و کنترل بیش از پنج هزار دوربین را در دست گرفته است.

همزمان نزدیک به ۱۵۰ سایت وابسته به شهرداری تهران مانند وب‌سایت‌های «شهرداری تهران»، «سامانه تهران من» و همچنین اتوماسیون داخلی شهرداری تهران نیز از دسترس خارج شده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: