کد خبر: ۳۷۸۰۴۸
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
0
گزارش‌ها حاکی از این هستند که بروزرسانی سیستم عامل iOS شرکت اپل در مراحل نهایی است و به زودی برای آزمایش در دسترس قرار می‌گیرد.
iOS ۱۶ به زودی برای آزمایش در دسترس قرار خواهد گرفت
شرکت اپل در ماه آینده خود را برای میزبانی رویداد WWDC ۲۰۲۲ آماده می‌کند و مانند هر سال، انتظار می‌رود این شرکت در این رویداد، نسخه جدید سیستم عامل iOS خود یعنی iOS ۱۶ را معرفی کند.

با این حال، آزمایش‌کنندگان بتای عمومی، ممکن است امسال نسخه جدید iOS را دیرتر از حد معمول دریافت کنند. طبق آخرین توییت مارک گورمن از بلومبرگ، آزمایش‌کنندگان عمومی بتا ممکن است بتوانند بروزرسانی iOS ۱۶ را که از ماه ژوئیه شروع می‌شود و مصادف با آن زمان است، امتحان کنند.

شایان ذکر است که در چند سال گذشته، اپل نسخه‌های بتا عمومی به روز رسانی‌های نسل بعدی iOS خود را همراه با دومین نسخه بتا توسعه دهنده عرضه کرده است.

طبق آخرین شماره خبرنامه Gurman's Power On، بعید است که iOS ۱۶ طراحی مجددی داشته باشد، اما مطمئنا دچار برخی تغییرات جزئی خواهد شد.

iOS ۱۶

کاربران آیفون مدت‌ها است که منتظر ابزار‌های تعاملی بیشتری هستند اما تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد مواردی که در iOS ۱۶ در دسترس خواهند بود، وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: