April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۱۱۱
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه رتبه بندی معلمان به عنوان یک اقدام اصیل، علمی، قابل دفاع و دراز مدت نیازمند کار عمیق است.
دلیل جدید برای تاخیر در تدوین ایین نامه رتبه بندی معلمان
محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان مورد تأیید شورای عالی آموزش و پرورش و شخص دبیرکل به عنوان کارشناس آموزش و پرورش و دبیرکل قانونگذاری در آموزش و پرورش هست؟»، اظهار کرد: به عنوان یک اقدام مرحله‌ای با توجه به شرایط فعلی و هیجانی که بر فضا حاکم است و برای آرام کردن و یک پاسخ اولیه دادن، شاید بد نباشد.

وی تصریح کرد: آیین‌نامه رتبه بندی معلمان به عنوان یک اقدام اصیل، علمی، قابل دفاع و دراز مدت نیازمند کار عمیق است.

پیش از این، صادق ستاری‌فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت فرایند تصویب آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: دولت تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ مهلت دارد که آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان را تصویب کند و وزارتخانه به جد پیگیر است تا این آیین‌نامه در مهلت قانونی و طبق مواد و چارچوبی که قانون تعیین کرده است، تنظیم و ابلاغ شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: